سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شناسایی ۳۷۹ واحد متخلف عرضه موادخام دامی در استان همدان/ هزار مورد بازرسی در سال از واحد های عرضه مواد خام دامی استان همدان

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،مدیرکل دامپزشکی استان همدان ازمعرفی ۳۷۹ واحد متخلف عرضه موادخام دامی در استان همدان به مراجع قضایی طی شش ماهه نخست امسال خبر داد.

محمودرضا رسولی، مدیرکل دامپزشکی استان همدان با اشاره به اینکه در حال حاضر از امنیت بهداشتی و غذایی خوبی در استان همدان برخوردار هستیم، افزود: مبارزه با بیماری های مشترک بین انسان و دام یکی از وظایف دامپزشکی است و خوشبختانه با تلاش همکاران دامپزشکی تاکنون هیچ گزارشی از وجود کانون های آنفلوآنزا در استان همدان نداشتیم.

رسولی افزود: بطور متوسط بیش از یکصدهزار بازدید از مراکز تولید، توزیع، عرضه، بسته بندی مواد خام دامی و کشتارگاه های استان همدان در طی سال صورت می گیرد.

مدیرکل دامپزشکی استان همدان افزود: ارزش تولیدات دامی کشور به بیش از ۳۰۰ هزار میلیارد تومان می‌رسد بنابراین حفظ و حراست از این سرمایه، امری ضروری به نظر می‌رسد.

او  گفت: دامپزشکی یکی از زیرساختی ترین ادارات در اقتصاد و بهداشت عمومی جامعه بوده و تضمین‌کننده سلامت، بهداشت و اقتصاد دام و انسان محسوب می شود و از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

انتهای پیام/ا

هزار مورد بازرسی در سال از واحد های عرضه مواد خام دامی استان همدان

 

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.