سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

محکومیت ۵۰۰ میلیونی شرکت نصب آسانسور در نوشهر

مدیرکل تعزیرات حکومتی مازندران از محکومیت ۵۰۰ میلیونی شرکت نصب آسانسور در نوشهر خبر داد.

یدالله ملکی مدیرکل تعزیرات حکومتی استان مازندران در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت: در پی شکایت شاکی خصوصی و گزارش بازرسان سازمان صنعت، معدن وتجارت در خصوص تقلب شرکت نصب آسانسور پرونده تشکیل و جهت رسیدگی به این اداره کل ارسال شد.
 
وی افزود: رئیس شعبه هیات بدوی تعزیرات حکومتی شهرستان نوشهر پس از احضار متهم، بررسی شواهد موجودو نظریه کارشناسی تخلف انتسابی را محرز دانسته و به استناد مرتبه اول ماده ۵۹ قانون نظام صنفی متهم را به پرداخت ۱۸۰ میلیون ریال جزای نقدی در حق صندوق دولت و در حق شاکی به پرداخت مبلغ ۳۳۸ میلیون ریال محکوم کرد.
 
ملکی گفت: پس از تجدیدنظر خواهی متهم در مهلت قانونی، هیات تجدیدنظر رسیدگی به تخلفات صنفی تعزیرات حکومتی استان مازندران رای صادره را تایید وقطعی اعلام کرد.
 
مدیرکل تعزیرات حکومتی مازندران افزود: ۵ هزار و ۲۶۰ فقره پرونده سه ماه گذشته به شعب تعزیرات حکومتی ارسال شد.
 
وی گفت: از این تعداد ۵ هزار و ۲۲۵ فقره پرونده مختومه شد و متخلفان به ۷ میلیارد و ۶۰۸ میلیون و ۵۱۱ هزار و ۶۸۶ راله جزای نقدی محکوم شدند.
 
یدالله ملکی افزود: مردم درصورت مشاهده هرگونه تخلف از واحد‌های صنفی می‌توانند مراتب را به سامانه ۱۳۵ و یا ۱۲۴ اطلاع رسانی کنند تا با متخلفان برخورد شود.

انتهای پیام/آ


شرکت نصب آسانسور در نوشهر به جریمه نقدی محکوم شد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.