سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جشنواره ملی آه و آهو مورد تقدیر وزیر ارشاد قرارگرفت

نشان خادم نمونه فرهنگ رضوی جشنواره بین المللی امام رضا(ع ) به دبیر جشنواره ملي آه و آهو در کاشان رسید و مورد تقدیر وزیر ارشاد قرارگرفت.

 به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،روح الله توکلی، دبیر یازدهمین جشنواره ملی آه و آهو در آیین اختتامیه این جشنواره از دریافت لوح تقدیر وزیر ارشاد و نشان خادم نمونه فرهنگ رضوی در جشنواره بین المللی امام رضا (ع) به عنوان خادم نمونه فرهنگ رضوی خبر داد و گفت: این مقام و افتخار وی به عنوان خادم فرهنگی در مؤسسه خادمین حضرت (ع) در کاشان متعلق به همه مردم دارالمومنین کاشان است.

وی، با تقدیر از تمامی عوامل اجرایی جشنواره در ۱۱ شب برگزاری آن بویژه ۳۰۰ نیروی جوان و و نوجوان زن و مرد افزود: شاخصه فرهنگی، تاثیرگذار و جذاب این جشنواره برگزاری همایش‌های تخصصی با موضوعات مناسب و مورد نیاز روز جامعه بود.

به گفته وی، یازدهمین جشنواره ملی فرهنگی هنری آه و آهو با بیش از یکصد آیتم از برنامه‌های فرهنگی، هنری و مذهبی و نگاه مهندسی فرهنگی در قالب ۸ همایش تخصصی شامل جشن کودکان رضوی، همایش بزرگداشت مقام امامزادگان، همایش شمس الشموس، همایش خانواده ایرانی با معیار‌های رضوی، همایش انتظار، همایش مهرورزی، همایش باب الجواد (ع) و همایش طب رضوی از ۱۳ تا ۲۳ تیرماه برگزار شد.

دبیر یازدهمین جشنواره ملی آه و آهو درکاشان، با تاکید بر اینکه ظرفیت کاشان کار فرهنگی مذهبی بویژه ترویج فرهنگ علوی با بصیرت رضوی است گفت: موفقیت این جشنواره مرهون زحمات جوانانی است که خالصانه و عاشقانه بدون هیچ چشمداشتی فقط به عشق امام رضا (ع) شب و روز برای برگزاری این برنامه از ماه‌ها قبل با شور و شوقی وصف ناپذیر کار می‌کنند تا زیباترین رویداد فرهنگی مذهبی شهر را متبرک و منور به نام نامی امام رضا (ع) اجرا کنند.

شایان ذکر است: آیین اختتامیه یازدهمین جشنواره ملی آه و آهو در کاشان با طنین «لبیک یا رضا» و حضور خدام حرم رضوی کاروان زیر سایه خورشید و اعطای نشان رضوی توسط مبلغ این کاروان به دبیر جشنواره در دبیرستان ماندگار امام خمینی (ره) کاشان برگزارشد.

انتهای پیام/م

 

اختتامیه جشنواره ملي آه و آهودر کاشان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.