سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پایان رقابت های دو، طناب کشی، طناب زنی و دارت فرزندان مشیز

رقابت های دو و میدانی، طناب کشی، طناب زنی و دارت فرزندان مشیز با معرفی نفرات و تیم های برتر در کرمان به کار خود پایان داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، امروز در هفتمین روز از ششمین جشنواره فرهنگی ـ ورزشی فرزندان مشیز، مسابقات دو و میدانی ۱۰۰ و ۲۰۰ متر، طناب زنی، طناب کشی و دارت دختران در دو رده سنی ۷ تا ۱۲ سال و ۱۲ تا ۱۸ سال برگزار شد.

در رشته دو و میدانی ماده ۱۰۰ متر و در رده سنی ۷ تا ۱۲ سال شیدا سلطانی از مرکز شبه خانواده مشیز بوشهر فاز ۱ قهرمان شد و ام البنین درخشان و عارفه علی آبادی هر دو از مرکز شبه خانواده مشیزکرمان فاز ۱ مقام‌های دوم وسوم رابه دست آورند.

در  ماده ۲۰۰ متر نیز در رده سنی ۱۲ تا ۱۸ سال نیز زهرا اکبری زاده از مرکز شبه خانواده مشیز بم فاز ۱، زهرا مداحی روش از مرکز شبه خانواده مشیز بم فاز ۲ و فائزه خوبکار از مرکز شبه خانواده مشیز عنبرآباد به ترتیب عناوین اول تا سوم را از آن خود کردند.

در رشته طناب کشی رده سنی ۱۲ تا ۱۸ سال هم مرکز شبه خانواده مشیز شهداد قهرمان شد

در رشته طناب زنی رده سن ۱۲ تا ۱۸ سال نیز آرزو عارفی از مرکز شبه خانواده مشیز عنبرآباد اول، حوریه آهار از مرکز شبه خانواده شهداد دوم و فرحناز خوبکار از مرکز شبه خانواده مشیز عنبرآباد سوم شد.

در رده سنی ۷ تا ۱۲ سال و در رشته طناب زنی، رقیه رستمی از مرکز شبه خانواده مشیز بم فاز ۱ مقام اول، هستی شاهمرادی از مرکز شیه خانواده مشیز سیرجان مقام دوم و مبینا بردباریان از مرکز شبه خانواده مشیز سیرجان مقام سوم را بدست آورد.

 در رشته دارت رده سنی ۷ تا ۱۲ سال، آتنا پورعلیشاهی از مرکز شبه خانواده مشیز بم فاز ۱، فاطمه کدروتی از مرکز شبه خانواده مشیز کرمان فاز ۱ و اسرا شهنوازی از مرکز شبه خانواده مشیز زاهدان به ترتیب به مقام های اول تا سوم دست یافتند.

در رشته دارت رده سنی ۱۲ تا ۱۸ سال نیز، رقیه برزگر از مرکز شبه خانواده مشیز کرمان فاز ۲ مقام اول، حدیث رحیم پور از خیریه کرمان پارسا مقام دوم و مطهره فولادی از مرکز شبه خانواده مشیز بوشهر فاز ۲ مقام سوم را بدست آورد.

انتهای پیام/ب

کرمان میزبان رقابت های فرزندان مشیز

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.