سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اداره مالیات اسپانیا سد راه بازگشت نیمار به بارسا می‌شود

بدهی مالیاتی ستاره برزیلی تیم فوتبال پاری سن ژرمن جدیدترین مانع بازگشت او به تیم بارسلونا است.

به گزارش  خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، روزنامه موندو دیپورتیو امروز (یکشنبه) گزارش داد که مقامات مالیاتی اسپانیا ادعا می‌کنند که نیمار برزیلی بابت چهار سال سکونت در اسپانیا و انتقالش به پاری سن ژرمن (PSG) ۳۵ میلیون یورو بدهکار است و به همین دلیل اداره مالیات اسپانیا می‌تواند از بازگشت نیمار به بارسلونا جلوگیری کند.

بر اساس این گزارش، مقامات مالیاتی اسپانیا پس از تجزیه و تحلیل بین سال‌های ۲۰۱۳ تا ۲۰۱۷ که این بازیکن برزیلی ساکن اسپانیا بود و همینطور بررسی انتقال او به PSG، ادعا می‌کنند که نیمار ۳۵ میلیون یورو مالیات پرداخت نشده دارد.

موندو دیپورتیو همچنین گزارش داد که یک روزنامه دیگر اسپانیایی (ال موندو) ماه مارس سال جاری گزارشی منتشر کرد مبنی بر این که مقامات مالیاتی اسپانیا از PSG درخواست کرده بودند تا میزان درآمد این بازیکن را در این باشگاه اعلام کند، مخصوصا پس از آنکه او سال ۲۰۱۷، ۱۸۳ روز در بارسلونا اقامت داشت و بنابراین مجبور بود تمام درآمد خود را در اسپانیا اعلام کند.

مقامات همچنین خواستار اسنادی شدند که نشان می‌دهد اختلافات میان بارسا و نیمار بر سر بدهی‌های زمان خروج این بازیکن برزیلی از باشگاه، حل و فصل شده است.


بیشتر بخوانید:

سرمربی اسبق رئال به چین می رود

ام باپه به شایعات نقل و انتقالاتی پایان داد

ایسکو برای دومین بار پدر می‌شود


انتهای پیام/

مانع جدید بر سر بازگشت نیمار به بارسا

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.