سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ایجاد ۲۲ فرصت شغلی برای مددجویان سیریکی

امسال ۲۲ فرصت شغلی برای مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان سیریک فراهم شده است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) سیریک در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  هرمزگان،فت: طی سه‌ماهه نخست امسال، ۲۲ فرصت شغلی برای مددجویان ایجادشده است.

یعقوب برخورداری افزود: برای اجرای این تعداد شغل ۳۷۶ میلیون تومان تسهیلات از محل منابع بانکی و صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت جذب‌شده است.
وی گفت: برنامه‌های جدید اشتغال باهدف ارتقاء پایداری و افزایش درآمد طرح‌های اقتصادی، اصلاح الگوی توسعه کسب‌وکار مددجویان در دستور کار این نهاد قرارگرفته است.
رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) سیریک افزود: از مهم‌ترین برنامه‌های اجراشده در حوزه اشتغال این شهرستان می‌توان به پرداخت تسهیلات اشتغال، نظارت مستمر بر اجرا طرح‌ها، برگزاری دوره‌های آموزشی و مهارتی برای مددجویان اشاره نمود.

برخورداری افزود: با توجه به نیازسنجی‌های صورت گرفته برای ارتقاء سطح مهارت شغلی مددجویان یک دوره آموزش فنی و حرفه‌ای در رشته برق خودرو برای متقاضیان با همکاری سازمان فنی حرفه‌ای این شهرستان برگزار شد.

هم‌اکنون بیش از دو هزار و ۶۳۴ خانوار با جمعیت بیش از شش هزار و ۳۴۴ نفر تحت حمایت کمیته امداد سیریک هستند که از خدمات حمایتی این نهاد بهره‌مند هستند.
انتهای پیام/ز


اشتغالزایی برای مددجویان سیریک

برچسب ها: کمیته امداد ، اشتغال
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.