سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرماندار شازند در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

فعال‌سازی واحدهای راکد و نیمه فعال؛ راهبرد شازند برای ایجاد اشتغال

عرب گفت: تمام تلاش فرمانداری شازند رفع موانع واحد‌های تولیدی نیمه فعال و راکد برای ایجاد اشتغال پایدار در این شهرستان است.

مصطفی عرب، فرماندار شازند در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دولت‌گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان‌، با اشاره به برنامه‌ریزی فرمانداری درباره انتخابات امسال، اظهار کرد: با توجه به ابلاغیه وزارت کشور، آسیب شناسی انتخابات دوره‌های قبل نخستین موضوعی بود که در فرمانداری شازند صورت گرفت.

فرماندار شازند گفت: هماهنگی‌های لازم در این زمینه با مجموعه بخشداران و نمایندگان شورای نگهبان در سطح شهرستان صورت گرفته است.

عرب  با بیان اینکه از ابتدای سال تعامل با دستگاه‌های اجرایی برای برگزاری انتخاباتی سالم، قانونی و مبتنی بر اخلاق از جمله برنامه‌های فرمانداری شازند بوده است، تصریح کرد: اولویت اول ما ایجاد فضا و بستری مطلوب در سطح شهرستان برای برگزاری انتخاباتی باشکوه و حضور حداکثری مردم در این انتخابات است.


بیشتر بخوانید: مدیران از ادبیات شرطی مثل «اگر» استفاده نکنند


فرماندار شازند با اشاره به جمعیت ۲۰ هزار نفری شهرستان شازند افزود: با توجه به ظرفیت‌های صنعتی، کشاورزی و گردشگری این شهرستان، می‌توان از این ظرفیت‌ها در جهت افزایش رونق اقتصادی، افزایش اشتغال و کاهش نرخ بیکاری در شهرستان استفاده کرد.

عرب در ادامه بیان کرد: این شهرستان دارای ویژگی‌های صنعتی مانند پتروشیمی، پالایشگاه، نیروگاه و صنایع‌‌کوچک است، همچنین  بیش از ۲۰۹ روستا دارد که تمام این روستا‌ها در حوزه‌های کشاورزی، گردشگری و صنایع متوسط فعال هستند.

او تصریح کرد: وظیفه ما صیانت و حفاظت از واحد‌های تولیدی فعال است و تمام تلاش ما رفع موانع واحد‌های تولیدی نیمه فعال و راکد در اسرع وقت برای ایجاد اشتغالی پایدار است.

فرماندار شازند با تأکید بر اینکه می‌توانیم با فعال کردن واحد‌های نیمه فعال اشتغال‌های جدیدی ایجاد کنیم، گفت: ستاد سرمایه‌گذاری در شهرستان شازند تشکیل شده است تا با ورود سرمایه‌گذاران به این شهرستان طرح‌های آنها در این ستاد بررسی شود.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.