سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

گودرزی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان خبر داد؛

حذف ویزا تنها برای ایام اربعین حسینی

معاون امنیتی و انتظامی استان تهران گفت: براساس توافقات بین ایران و عراق مقرر شده ویزا تنها برای ایام اربعین حسینی حذف شود.

حمیدرضا گودرزی معاون امنیتی و انتظامی و رئیس ستاد مرکزی اربعین استان تهران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، در رابطه با حذف ویزای عراق در ایام اربعین اظهار کرد: براساس توافقات بین ایران و عراق مقرر شد که ویزا تنها برای چند روز در ایام اربعین حسینی حذف شود.

وی با بیان اینکه حذف ویزا پس از روزهای اربعین باید توسط وزارت خارجه صورت گیرد، افزود: تاکنون در این خصوص رایزنی صورت نگرفته است.

گودرزی گفت: ویزای اربعین برای افرادی که قصد سفر به عتبات را دارند، امسال رایگان است.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۴
در انتظار بررسی: ۰
مصطفی
۱۵:۴۷ ۲۴ تير ۱۳۹۸
سلام تورو به همون امام حسین قسمتون میدم کاری برا ما که بخاطر خدمت نمیتونیم بریم بکنید به قرآن از بس رفقا از اربعین گفتن ازغصه می‌میریم آخرش. الان4سال پاسپورت دارم ولی به خاطر خدمت نتونستم برم. توروخدافکری کنید.
اقتدار
۱۱:۲۱ ۲۴ تير ۱۳۹۸
سلام .ویزای کشورهای همجوار برداشته شده حالا فقرا که راه کربلا باز شده میتوانند بروند ، در راهشان سنگ اندازی میکنند . کسانی که در راه حسین ابن علی (ع) سنگ اندازی میکنند خدا هدایتشان کند ، و الا نابود شوند.
ناشناس
۰۹:۳۰ ۲۴ تير ۱۳۹۸
یعنی اگر پاسپورت نداشتیم میتونیم اربعین بریم؟!!
ناشناس
۱۲:۲۲ ۲۴ تير ۱۳۹۸
نه گلم؛ ویزا و پاسپورت باید داشته باشی فقط بابتش ازت پول نمیگیرن
ناشناس
۰۹:۳۰ ۲۴ تير ۱۳۹۸
من عاشق کربلا هستم
ناشناس
۰۹:۲۶ ۲۴ تير ۱۳۹۸
باید.همه.مجانی.شود..چون.برق.مجانی.بیمارستان.ساختند.مجانی
ناشناس
۰۸:۱۸ ۲۴ تير ۱۳۹۸
درست نشد که عموجان
کربلایی محمد
۰۶:۵۵ ۲۴ تير ۱۳۹۸
بابا یکی نیست بگه حالا ویزا رو برداشتید قیمت بیمه نامه چقدری هست نکنه تلافی ویزا رو در دل بیمه نامه در بیارن! فعلا که برای گرفتن گذرنامه 150 هزار تومان ناقابل پرداختم بماند بقیش
ناشناس
۰۲:۳۰ ۲۴ تير ۱۳۹۸
عهههههه حذف نشده که عمو
ناشناس
۰۲:۱۶ ۲۴ تير ۱۳۹۸
سلام
مگه ویزا برای کل سال برداشته نشده ؟
حمید
۰۹:۵۸ ۲۴ تير ۱۳۹۸
ویزابرای اربعین حذف شده ولی برای کل سال رایگان شده یعنی شمااگرخارج ازایام اربعین به عتبات عالیات مشرف شویدویزارایگانه اماباید ویزابگیری ولی برای ایام خاصی احتمالاچندروزمانده به اربعین لازم به اخذویزای رایگان هم نیست.
محمد
۰۱:۲۷ ۲۴ تير ۱۳۹۸
هرروزیه چیزمیگن مگرنگفتن ازفروردین98ویزابرداشته میشه پس چی شد؟
عمار
۰۱:۲۷ ۲۴ تير ۱۳۹۸
بسم رب الشهداء و الصدیقین : بنام خداوند جان و خرد : سپاه عدالت خواهان آزاد اندیشان و عالمان و دانشمندان نخبه گان و خردمندان و بصیران دلاور مردان مرد و زنان و کودکان غیور امت مظلوم اسلامی مستضعفین متحد و یکپارچه حزب الله مقتدر و قدرتمند و با عضمت و باشکوه سر تا سر جهان اسلام ناب محمدی ص و مومنین مستضعفین عدالت خواه آزاد اندیشان و عالمان و دانشمندان نخبه گان و خردمندان و بصیران سر تا سر جهان در اربعین حسینی ع پیش روی امسال پرشور و شعور و متحد و با شکوه و با عظمتشان را بیش از پیش مقتدرانه تر و قدرتمندانه تر به رخ کوردلان منافقین و کافران سفاکهای خون آشامهای ابلیس ملعون و لشکریان شیاطین جن و انسش در راس آنان آمریکای جنایتکار و همپیمانان شرقی و غربیش خواهند کشید با حضوری بی نظیرشان در سر تا سر جهان اربعین حسینی ع به لحاظ کمی و کیفی بی نظیرتر از سالهای قبل خواهد بود انشاءالله . یا ابا عبدالله الحسین ع هیهات منا الذله بعد از تو ما هرگز نمی توانیم زندگی کنیم بعد از تو ما هرگز نمی توانیم نفس بکشیم یا اباصالح المهدی ادرکنی لبیک یا بقیه الله الاعظم عج . والسلام و صلوات التماس دعا . اَللّهُمَّ عَجِّلْ لِوَلِیِّکَ الْفَرَجَ وَ الْعافِیَةَ وَ النَّصْرَ وَ اجْعَلْنا مِنْ خَیْرِ اَنْصارِهِ وَ اَعْوانِهِ وَ الْمُسْتَشْهَدینَ بَیْنَ یَدَیْهِ . لبیک یا حسین ع .
سامان
۰۰:۱۶ ۲۴ تير ۱۳۹۸
سلام
لطفا بحث حذف ویزا را در تمام سال قرار دهید و ویزای چین هم برای ایرانی ها برداشته شود همچنان که برای چینی ها تردد بدون ویزا به ایران میسر شده.