سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تقی پور: فوتسال ایران در بین ۴ لیگ برتر دنیا قرار دارد/ نماینده کشور برزیل تیم فصل قبل خود را حفظ کرده است

سرمربی تیم فوتسال مس سونگون گفت: فوتسال ایران در بین چهار لیگ برتر دنیا قرار دارد، نماینده برزیل در جام باشگاه‌های جهان شاکله اصلی خود را حفظ کرده است.

اسماعیل تقی پور سرمربی تیم فوتسال مس سونگون در گفت‌و‌گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره وضعیت تیم مس برای شرکت در رقابت های جام باشگاه های آسیا و جام باشگاه های جهان گفت: هدف تیم ما ابتدا حضور در جام باشگاه های آسیا است و برنامه ریزی ما برای حضور در این رقابت ها است و به امید خدا بعد از قهرمانی در این مسابقات به بازی در جام باشگاه های جهان فکر می کنیم.

تقی پور درباره این که در رقابت های جام باشگاه های جهان با نمایندگان تیم های بزریل و اسپانیا همگروه هستید و این که چه شناختی از این تیم ها دارید بیان داشت: هنوز موفق نشده ایم به طور کامل این تیم ها را مورد ارزیابی قرار دهیم اما ۲ بازیکن تیم نماینده برزیل را می شناسیم و می توان گفت که نماینده کشور برزیل تقریبا شاکله اصلی فصل قبل خود را حفظ کرده است.

وی درباره نماینده کشور اسپانیا افزود: از نماینده کشور اسپانیا هنوز شناخت کافی نداریم اما گروه آنالیزور تیم ما در تلاش است که فیلم های بازی های این ۲ تیم را برای ما به دست آورد تا ما با شناخت لازم و کافی به مصاف این تیم ها برویم.

سرمربی تیم مس سونگون در مورد این که بازی با نمایندگان کشورهای برزیل و اسپانیا می تواند سخت باشد و یا این که آیا می توانیم به راحتی به مرحله بعد صعود کنیم اظهار داشت: بازی با این تیم ها بسیار سخت است. بالاخره نمایندگان برزیل و اسپانیا در دنیا حرف برای گفتن دارند و بازی کردن با تیم های این کشورها بسیار مشکل است. اما فوتسال ایران همیشه در دنیا نشان داده که هیچ وقت دست و پا بسته نیست و ما با قدرت به مصاف این تیم ها می رویم.

تقی پور تأکید کرد: همان طور که گفتم  به امید خدا بعد از قهرمانی در جام باشگاه های آسیا به دنبال آن هستیم که در جام باشگاه های جهان هم پیروز و موفق باشیم.

وی ادامه داد: پس از پایان جام باشگاه های آسیا که در تایلند برگزار می شود، به ایران بر نمی گردیم و در همان کشور تایلند می مانیم زیرا بلافاصله بعد از پایان جام باشگاه آسیا باید چهار روز بعد در خود کشور تایلند در جام باشگاه های جهان شرکت کنیم.

لازم به یادآوری است که جام باشگاه‌های آسیا و جهان در سال ۲۰۱۹ در کشور تایلند برگزار می‌گردد.

سرمربی تیم مس سونگون درباره بازی این هفته تیمش برابر سن ایچ ساوه گفت: سن ایچ امسال از تیم های بسیار خوب لیگ برتر است و تیم آن ها هم به مانند ما در ۲ بازی گذشته خود موفق شده اند که پیروز شوند و این تیم از انگیزه بالایی برخوردار است و من امیدوارم که بازی با سن ایچ از نظر فنی بسیار بالا و خوب باشد و ما دو بازی گذشته این تیم را دیده ایم و شناخت خوب و کافی از این تیم و بازیکنانش داریم.

تقی پور سرمربی تیم مس سونگون در پایان صحبت هایش درباره لیگ برتر امسال گفت:امسال لیگ برتر از نظر فنی بسیار خوب است و تیم‌ها از انگیزه بالایی برخوردار هستند و من همیشه در صحبت هایم گفته ام که لیگ ایران همیشه جزء ۴ لیگ اول دنیا است و بازی‌هایی که در این ۲ هفته گذشته برگزار شده است نشان داده است که لیگ برتر امسال از کیفیت خوب و بالایی برخوردار است.


بیشتر بخوانید

تیم فوتسال مس سونگون بازیکن جدید جذب کرد

تنور داغ رقابت‌های لیگ برتر فوتسال در فصل جدید/ جابجایی‌های بازیکنان بزرگ در تیم‌های مختلف

تقی پور: آماده بازی با تیم اهورا هستیم/ گروه سختی در جام باشگاه‌های آسیا داریم


انتهای پیام/

اظهارات تقی پور در خصوص رقابت های فوتسال جام باشگاه های جهان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.