سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس ستاد اقامه نماز استان یزد:

سامانه ای شدن ارزیابی وضعیت اقامه‌ی نماز در دستگاه ها‌ی اداری

رئیس ستاد اقامه نماز استان یزد گفت: از امسال ارزیابی و پیگیری مربوط به اقامه‌ی نماز در دستگاه‌های اداری به صورت سامانه‌ای انجام می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، حجت الاسلام والمسلمین حبیبیان رئیس ستاد اقامه نماز استان یزد ضمن تبریک سالروز ولادت امام رضا (ع) گفت: از امسال ارزیابی و پیگیری مربوط به اقامه‌ی نماز در دستگاه‌های اداری به صورت سامانه‌ای بررسی می‌شود.

حجت الاسلام والمسلمین حبیبیان با بیان اینمه دستگاه های اداری در طول سال ارزیابی و در آخرامتیاز دهی می شود افزود: دستگاه‌هایی که رتبه‌های بالای ۹۰ امتیار بگیرند تقدیر ویژه، دستگاه‌هایی که امتیاز بین ۸۵ تا ۹۰ بگیرند شایسته‌ی ویژه، دستگاه‌هایی که بین ۶۰ تا ۸۰ امتیاز بگیرند قابل قبول، دستگاه‌هایی که بین ۴۰ تا ۶۰ امتیاز بگیرند قابل تذکر و دستگاه‌هایی که زیر ۴۰ بگیرند توبیخ می شوند.

رئیس ستاد اقامه نماز استان یزد ادامه داد: ترویج و توسعه‌ی فرهنگ نماز، فرهنگ سازی نماز در جامعه، شناسایی ضرورت‌های جامعه در ارتباط با جامعه، نهاد سازی در تحقق برنامه، حمایت و پشتیبانی معنوی در رابطه با توسعه، ارزیابی و نظارت در امر نماز، ارزیابی مستمر نماز در جامعه از رسالت‌های اصلی این ستاد است.

حجت الاسلام والمسلمین حبیبیان خاطرنشان کرد: ستاد اقامه‌ی نماز در دو حوزه‌ی فرهنگی، آموزشی، و پژوهشی و نیز حوزه‌ی نظارت، برنامه ریزی و ارزیابی فعالیت می کند و این دو حوزه کارشناسان مربوط به خود را دارند.

رئیس ستاد اقامه نماز استان یزد با بیان اینکه ستاد اقامه‌ی نماز یک نهاد و موسسه غیر دولتی است که به صورت هیئت امنایی اداره می‌شود تصریح کرد: فعالیت‌های این ستاد براساس پیام‌های مقام معظم رهبری و آیه‌ی الذین ان مکناهم فی الارض اقاموالصلاه و اتو الزکوه در حال برگزاری است.

وی افزود:ماموریت ستاد اقامه‌ی نماز توسعه و ترویج نماز در جامعه است که ما از مهدکودک‌ها گرفته تا حوزه‌های علمیه، دانشگاه‌ها و مردم عادی دوره‌هایی را برگزار می کنیم.

برپایی جشنواره‌های سرود، نمایش نامه نویسی، برگزاری نشست‌های متفاوت، مسابقاتی به صورت کتبی و مجازی در حوزه‌ی نماز و فضای مجازی و ... از جمله برنامه های فرهنگی این ستاد است.

انتهای پیام/ غ

 از رسالت های اصلی ستاد اقامه نماز ارزیابی و نظارت در امر نماز  است

برچسب ها: قرآن ، نماز
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.