سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پرداخت ۵۴ درصد مطالبات گندمکاران تاکنون

معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه از پرداخت ۵۴ درصد مطالبات گندمکاران تاکنون خبر داد و گفت: کشاورزانی که تا ۸ تیر محصول خود را تحویل داده‌اند کل بهای محصول را دریافت کرده‌اند.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ، سید افشین صفوی کیفیت گندم امسال استان کرمانشاه را بسیار بالا ارزیابی کرد و گفت: از ۳۵۱ هزار تن گندم خریداری شده ، ۳۳۱ هزار تن گندم خوراکی بوده که به مصرف مردم خواهد رسید و حدود ۲۰ هزار تن نیز گندم بذر است.

این مسئول بیان کرد: گندم محصولی استراتژیک بوده و دشمنان کشورمان به دنبال سو استفاده هستند و اینکه این گندم را از چرخه درست خودش خارج کنند اگر کشاورزی به هر دلیلی گندم خود را به کمیسیون‌های روستایی تحویل ندهد، در واقع به نوعی آب به آسیاب دشمن می‌ریزد. جهادکشاورزی به این دسته از کشاورزان که گندم خود را به کمیسیون‌های جهاد کشاورزی تحویل ندهند، در سال آینده هیچ‌گونه خدماتی ارائه نخواهد کرد.

این مسئول از پرداخت ۵۴ درصد مطالبات گندمکاران تاکنون خبر داد و گفت: کشاورزانی که تا ۸ تیر محصول خود را تحویل داده‌اند کل بهای محصول را دریافت کرده‌اند.

انتهای  پیام/ز

 

۳۵۱ هزار تن گندم خریداری شده است 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.