سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرعامل شرکت گاز ایلام خبر داد؛

ادامه گازرسانی به شهر‌ها و روستا‌های محروم از گاز طبیعی

مدیرعامل شرکت گاز ایلام با بیان این که نهضت گازرسانی به شهر‌ها و روستا‌های محروم از گاز طبیعی ادامه دارد، گفت: سال ۹۸ همه شهر‌های استان از گاز طبیعی برخوردار می‌شوند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام،عباس شمس اللهی مدیرعامل شرکت گاز ایلام گفت: هم اکنون میزان برخورداری مناطق شهری ایلام از شبکه گاز ۹۹ درصد جمعیت شهری استان است و تنها شهر‌های میمه و پهله زرین آباد شهرستان دهلران از نعمت گاز برخوردار نبوده که طرح گازرسانی به این شهر‌ها با پیشرفت فیزیکی مناسب در دست اجرا است.

وی بیان کرد: کار اجرای شبکه داخلی گازرسانی این ۲ شهر باقی مانده (شهر‌های میمه و پهله زرین آباد) پایان یافته و هم اکنون خط تغذیه آن‌ها در پنج فاز در حال اجرا است.

مدیر عامل شرکت گاز ایلام اضافه کرد: با تمام عملیات گازرسانی به این دو شهر باقی مانده تا پایان امسال ضریب نفوذ گازرسانی در شهر‌های استان به ۱۰۰ درصد خواهد رسید.

شمس اللهی در خصوص وضعیت شبکه گاز رسانی روستایی نیز یادآور شد: هم اکنون عملیات اجرایی گازرسانی به ۸۷ روستا در مناطق مختلف این استان در حال اجرا است که با تکمیل و افتتاح طرح‌های گازرسانی در حال اجرا میزان پوشش شبکه گازرسانی در مناطق روستایی ایلام به ۹۴ درصد جمعیت روستایی در قالب ۴۶۵ روستا ی استان افزایش می‌یابد.

وی ادامه داد: تا پایان سال جاری اشتراک پذیری ۱۰ هزار مشترک جدید در شرکت گاز استان برنامه‌ریزی شده که جمعیتی افزون بر ۶ هزار خانوار شهری و روستایی را شامل می‌شود.

انتهای پیام/ د

برخورداری شهر‌ها و روستا‌های محروم از گاز طبیعی

برچسب ها: گاز ، وزارت نیرو
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.