سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حال و هوای مشهد در روز میلاد امام رئوف/ طلای گنبد تو ، وعده گاه کبوترهاست + فیلم

همزمان با سالروز میلاد امام رضا (ع)، مشهدالرضا میزبان زائران و مجاورانی است که از سراسر کشور برای عرض ارادت قدم به ساحت مقدس این امام رئوف گذاشته اند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، امروز بهشت ایران حال و هوای دیگری دارد، از هر طرف می‌توانی بوی بهشت را حس کنی و پرواز کنی و آسمانی شوی؛ نسیم ملایمی با عطر حضورش وزیدن گرفته؛ با خودت می‌گویی بوی خوش کدام گل بهاری است که اینگونه آسمان و زمین را در بر گرفته است؟

دوست داری ابر‌ها همین حالا ببارند بر دل‌های خسته‌ای که با هزار امید و آرزو به پابوسی اش آمده اند.
 


در روز میلاد هشتمین اختر تابناک آسمان ولایت و امامت مشهدالرضا میزبان زائران و مجاورانی است که از هر گوشه‌ی دنیا آمده اند تا به ساحت مقدس و منور امام رئوف علی ابن موسی الرضا المرتضی (ع) عرض ارادت کنند.

وارد حرم رضوی که می‌شوی به هر طرف که نگاه می‌کنی دلدادگانی را میبینی که قلب عاشقشان در تنگنای سینه بی قراری می‌کند؛ صحن‌ها و رواق‌ها مملو از جمعیت است پیر و جوان، زن و مرد بچه به بغل ایستاده و زیر لب آرزو‌ها و حوائج خود را زمزمه می‌کنند.

عده‌ای دعا می‌خوانند، گروهی می‌روند تا شاید دستشان به ضریح علی ابن موسی الرضا (ع) برسد و با احساس نزدیکی بیشتر به آن حضرت بتوانند در زمزمه‌ای عاشقانه سر به ضریح گذاشته و آنچه در دل دارند به حضرت بگویند.
 


قطعه‌ای از بهشت باید هم اینگونه باشد، مگر می‌شود قطعه‌ای از بهشت روی زمین باشد و شلوغ نباشد.
 
 
انتهای پیام//ج.ر
 

حال و هوای مشهدالرضا در روز میلاد امام رضا(ع)

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.