سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استاندار خراسان رضوی:

اگر به سیره رضوی پایبند باشیم، به تعالی فرهنگی اقتصادی خواهیم رسید

استاندار خراسان رضوی گفت: اگر به سیره رضوی پایبند باشیم به دوران تعالی فرهنگی اقتصادی خواهیم رسید.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، علی رضا رزم حسینی استاندار خراسان رضوی در آئین اختتامیه هفدهمین جشنواره بین المللی فرهنگی هنری امام رضا (ع) که با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد، رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس، رئیس کمیسیون آموزش تحقیقات و فناوری مجلس، شهردار، رئیس شورای شهر مشهد، برخی از تولیت‌های اعتاب مقدسه و جمعی از هنرمندان و فرهیختگان در تالار سپید برگزار شد ضمن بیان این که ایران مفتخر به وجود امام رضا (ع) است، گفت: سیاست این دوره از جشنواره امام رضا (ع) این بود که جشن‌ها با پشتیبانی مردم بوده و نقش دولت کم رنگ باشد.

وی در خصوص برگزاری این جشنواره فرهنگی هنری تصریح کرد: کمیته راهبردی این مراسم نقاط قوت و ضعف این دوره را ارزیابی خواهد کرد تا برای سال آینده از آن استفاده شود و هر چه بهتر این جشنواره برگزار گردد.

استاندار خراسان رضوی گفت: در شرایط امروز که آمریکا به دنبال تضعیف پایه‌های مردمی نظام است؛ در گام دوم انقلاب ما نیازمند اعتدال و میانه روی هستیم و وحدت کلمه را باید حفظ کنیم برای همین است که می‌گویم اگر به سیره رضوی پایبند باشیم از شرایط سخت امروز عبور کرده و به دوران تعالی فرهنگی اقتصادی خواهیم رسید.

رزم حسینی افزود: تا پایان سال بتواند عملکرد سالیانه الگوی مثلث توسعه اقتصادی فرهنگی دراستان را در معرض دید همگان و مناطق دوازده گانه استان قرار بدهد و افزود: همدلی و وحدت رویه ایجاد شده در استان باید ادامه پیدا کند.

وی ادامه داد: اگر می‌خواهیم راه شهدای چهل سال گذشته را ادامه بدهیم باید وحدت خود را با وجود همه سلایق و گرایش‌های سیاسی حفظ کنیم و برای منافع ملی همدم باشیم.
 
انتهای پیام//ز.ی
 

باید وحدت خود را حفظ کنیم

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.