سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سامانه فعلی آب برای یک میلیون نفر طراحی شده نه ۵ میلیون

رئیس مجمع نمایندگان مردم استان اصفهان گفت: سامانه آبی که امروز برای 5 میلیون و 200 هزار نفر آب آشامیدنی تأمین می‌کند در زمان ساخت با ظرفیت یک میلیون و 200 هزار نفر طراحی شده است.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حجت‌السلام سید ناصر موسوی لارگانی رئیس مجمع نمایندگان مردم استان اصفهان دیروز در شورای اداری استان اصفهان اظهار کرد: نماز جمعه خدمات ارزنده‌ای را در سطح کشور داشته، ائمه جمعه هر هفته در تریبون نماز جمعه برای مردم روشنگری می‌کنند، خطبه‌های نماز جمعه بسیاری از توطئه‌های دشمنان را که مدت‌ها برای آن برنامه‎ریزی می‌کنند در نطفه خفه کرده که مصداق بارز آن خطبه‌های مقام معظم رهبری در سال ۸۸ بود.

نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: قبل از وقایع سال ۸۸ آمریکایی‌ها از موضع خود در مسأله هسته‌ای عقب نشسته بودند و رئیس جمهور آمریکا همان نظر طرف ایرانی را تکرار می‌کرد، اما بعد از آن که افرادی در داخل فتنه به پا کردند آمریکا به خودش این جرأت را داد تا مسائل مشکی، سپاه قدس و حزب الله لبنان را مطرح کند.

رئیس مجمع نمایندگان مردم استان اصفهان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مسأله آب در استان اصفهان اظهار کرد: یکی از فعالیت‌های مهم انجام شده در حوزه رونق تولید در استان تداوم جریان آب کشاورزی بوده است، اما سامانه آبی که امروز برای ۵ میلیون و ۲۰۰ هزار نفر آب آشامیدنی تأمین می‌کند در زمان ساخت با ظرفیت یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر طراحی شده است.

وی یادآور شد: در اصفهان و اکثر شهر‌های مجاور آن قطعی آب داریم، اما با این وجود جای تقدیر از تلاش‌های مسؤولان وجود دارد.

لارگانی خاطرنشان کرد: امسال دشمن چه در توان داشته به نوعی تحمیل می‌کند تا جمهوری اسلامی در مقابل زیاده‌خواهی‌های آمریکا تسلیم شود، در چنین شرایطی وارد کردن فشار‌های دیگری در داخل که جز فراری دادن سرمایه گذاران و صنعت‌گران ثمری ندارد در سال رونق تولید جایز نیست.

نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: اگر کسی یک شغل ایجاد کرد باید پای او را ببوسیم نه اینکه سنگ در مقابل پای بیندازیم، برخی استعلام‌ها از ادارات چند ماه طول می‌کشد که آیا این رفتار در راستای رونق تولید است؟

رئیس مجمع نمایندگان مردم استان اصفهان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه برخی مدیران کل پاسخ تماس‌های نمایندگان را نمی‌دهند عنوان کرد: برخی مدیران بعد از شش ماه حتی یک پاسخ «نه» نیز نمی‌دهند، در این جلسه نامی از کسی نمی‌برم، اما اگر این روند ادامه داشته باشد نام کسانی را که به عصاره ملت بی‌احترامی می‌کنند خواهم برد.

انتهای پیام/م

 

جلسه شورای اداری استان اصفهان

برچسب ها: نمایندگان مجلس ، آب
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.