سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

غرق شدن سه نفر ۲۴ ساعت گذشته در آب‌های مازندران

۲۴ ساعت گذشته سه نفر در آب‌های شهر‌های کلاردشت و بابلسر غرق شدند و جان باختند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سرهنگ قاسم عزیزی فرمانده انتظامی شهرستان کلاردشت، گفت: در پی کسب خبری از مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر غرق شدن افرادی در یکی از رودخانه‌های این شهرستان بلافاصله ماموران کلانتری مرکزی به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: در این حادثه که در منطقه تفریحی رودبارک به وقوع پیوست یکی از اعضای خانواده ۵ نفره مشهدی که برای تفریح به منطقه عزیمت کرده بودند به داخل رودخانه سقوط کرد.

سرهنگ عزیزی گفت: در پی وقوع این حادثه سایر افراد برای نجات جان نامبرده وارد رودخانه شدند که به علت شدت جریان آب یکی دیگر از آنان نیز دچار حادثه شد.

فرمانده انتظامی شهرستان کلاردشت از مرگ ۲ نفر از اعضای ۴۳ و ۱۵ ساله این خانواده خبر داد و گفت: ضمن نجات سایر افرادی که دچار جراحت‌های سطحی شدند، جسد غرق شدگان در این حادثه به سردخانه منتقل شد و موضوع در دست بررسی است.
وی به گردشگران و مسافران، توصیه کرد: از شنا در مناطق دوردست دریا، رودخانه‌ها و آب بندان‌ها که معمولا فاقد ناجیان غریق بوده و از امکانات گردشگری و ایمنی مناسب برخوردار نیستند، خودداری کنند.

 


بیشتر بخوانید : بیشترین غریق در روز‌های ناآرام آب‌های ساحلی مازندران ثبت شد / نجات و جان باختن ۴۶۵ نفر در آب‌های ساحلی مازندران


 

سرهنگ رضوانی فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر نیز از غرق شدگی و مرگ کودکی ۶ ساله در ساحل این شهرخبر داد و گفت: در پی کسب خبری از مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر مفقودی کودکی ۶ ساله در یکی از مناطق ساحلی این شهرستان، ماموران کلانتری ۱۲ سریعاً به محل حادثه عزیمت کردند.

وی افزود: با جست وجو‌های انجام شده و حضور گروه‌های امداد و نجات در محل، جسد بی جان این کودک که در آب غرق شده بود کشف و تحویل سردخانه شد.

فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر با هشدار به شهروندان و مسافرانی که برای شنا به دریا عزیمت می‌کنند از آنان خواست: از طرح‌های سالم سازی دریا و مناطقی که ناجیان غریق در آنجا حضور دارند برای شنا استفاده کنند تا دچار سانحه نشوند.

انتهای پیام/آ

 

آب‌های مازندران سه مسافر را بلعید

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.