سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آخرین تمرین شاگردان گل محمدی در تهران/ رحمتی فعلا صحبتی ندارد

آخرین تمرین تیم فوتبال شهر خودرو خراسان امروز در زمین راه آن تهران برگزار شد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، قرار بود تیم فوتبال شهرخوردرو خراسان اردوی پیش فصل خود را در ترکیه برگزار کند، اما با اعلام مالک این باشگاه، از فدراسیون فوتبال توصیه‌ای به آن‌ها شده که به جای خارج از کشور، در ایران تمرین کنند.

امروز شاگردان گل محمدی آخرین جلسه تمرین خود در تهران را در ورزشگاه راه آهن برگزار کردند.

در ابتدای تمرین یحیی گل محمدی همه بازیکنان را دور هم جمع کرد و برای دقایقی با آن‌ها صحبت کرد. حمید مطهری دستیار جدید گل محمدی نیز از این اردو به تیم اضافه شده است.

در این تمرین تیاگو بازیکن برزیلی جدید شهرخودو هم دیده می‌شود. اما آتوسای نیوندو مهاجم مالاویایی جدید شهرخودرو که امروز به تهران رسیده است، پس از استراحت از تمرین بعدی، به جمع شاگردان گل محمدی اضافه می‌شود.

تمرینات تاکتیکی زیر نظر مطهری انجام می‌شد و بازیکنان در غالب دو تیم زرد و قرمز به بازی درون تیمی پرداختند. گل محمدی در خلال تمرین تذکراتی را به بازیکنانش می‌داد.

در این تمرین فرشاد محمدی مهر و اکبر منادی به خاطر مصدومیت تحت درمان کادر پزشکی قرار گرفتند.

از نکات جالب این تمرین، مصاحبه نکردن مهدی رحمتی دروازه بان شهرخودرو بود که به گفته مجتبی سرآسیابی قائم مقام باشگاه، رحمتی حتی با سایت رسمی شهرخودرو نیز مصاحبه نکرده و فعلا قصد صحبت کردن ندارد.

پس از پایان این اردو شهرخودرو خود را برای ۳ بازی تدارکاتی دیگر آماده می‌کند که بر این اساس ۲ بازی با تیم ذوب آهن، بود و یک بازی نیز با مس کرمان خواهد بود.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از تیم فوتبال شهر خودرو

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.