سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بهره برداری از ۱۳۲ پروژه در سفر رییس جمهور به خراسان شمالی

۱۳۲ پروژه در قالب ۳۰ طرح فردا در سفر رییس جمهور به خراسان شمالی بهره برداری می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، روابط عمومی استانداری خراسان شمالی در خصوص مهم‌ترین این طرح‌ها که با ۸۴۲ میلیارد تومان اعتبار دولتی و ۶۳۷ میلیارد تومان اعتبار بخش خصوصی و همچنین ۵۹۴ میلیون یورو اعتبار ارزی، بهره برداری می‌شود، اعلام کرد:

فردا با حضور وزیر راه و شهرسازی، مسیر ۷۰ کیلومتری محور بجنورد به جنگل گلستان در دو راهی پیش قلعه، با ۱۳۵ میلیارد تومان اعتبار به بهره برداری می‌رسد.

همچنین هفت طرح دیگر در همین بخش با اعتبار دولتی ۱۵۱ میلیارد تومان و ۳۷ میلیارد تومان اعتبار بخش خصوصی با اشتغالزایی ۳۶۳۵ نفر بهره برداری می‌وشد.

وزیر جهاد کشاورزی هم با حضور در شهرک صنعتی بیدک، پروژه پرورش قارچ خوراکی را با یک میلیارد تومان اعتبار افتتاح می‌کند.

همزمان ۱۱ طرح دیگر با اعتبار ۱۶۵ میلیارد تومان در بخش دولتی و ۱۳۴ میلیارد تومان در بخش خصوصی با اشتغالزایی ۱۵۴۰ نفر بهره برداری می‌شود.

وزیر صمت نیز در جاجرم واحد تولید شمش آلومینا را با ۲۲۷ میلیارد تومان اعتبار دولتی و ۹۴ میلیون یورو افتتاح می‌کند.

چهار طرح دیگر هم در بخش خصوصی این حوزه با ۵۴۲ میلیار تومان و اشتغال برای ۱۳۲۲ نفر افتتاح می‌شود.

وزیر نیرو هم سد چندیر رازوجرگلان را افتتاح می‌کند. برای این طرح ۱۴۴ میلیارد تومان اعتبار هزینه شد. ۱۲ طرح دیگر نیز با ۷۵۷ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان و ۵۰۰ میلیون یورو با اشتغال شش هزار و ۲۳۳ نفر افتتاح می‌شود.

جان بابایی معاون وزیر بهداشت نیز دانشکده دندانپزشکی بجنورد را با ۱۳ میلیارد تومان افتتاح می‌کند و ۵ طرح دیگر هم با ۱۸ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان و اشتغال ۵۰ نفر به بهره برداری می‌رسد.

آقای امیری معاون امور مجلس نهاد ریاست جمهوری هم در اسفراین، کارخانه فولاد کیمیای صبای این شهر را - که تولیدکننده شمش فولاد آلیاژی است- با ۴۸۰ میلیارد تومان اعتبار افتتاح می‌کند.

آغاز عملیات اجرایی ۲۷ پروژه در قالب ۱۰ طرح با ۴۸۰ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان اعتبار و سرمایه گذاری ۷۶ میلیارد تومانی بخش خصوصی هم در این سفر صورت می‌گیرد که سد دربند مانه و سملقان از مهم‌ترین آنهاست.

شایان ذکر است که در سفر خرداد ۹۴ آقای روحانی، ۲۶ طرح تصویب شد که اعتبار مصوب آن، ۶۲۵ میلیارد تومان بود و ۹۷۰ میلیارد تومان یعنی بیش از تعهد، برای اجرای آن‌ها تحقق یافت. ضمنا ۱۳ طرح از مجموع این طرح‌ها تکمیل شد.

انتهای پیام/ز

۱۳۲ پروژه فردا به بهره برداری می رسد

برچسب ها: رییس جمهور ، اشتغال
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.