سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خطیبی خبر داد:

استفاده از ظرفیت مردمی و مراکز مشاوره ای آمار طلاق در قرچک را کاهش داد

فرماندار شهرستان قرچک گفت: استفاده از ظرفیت مردمی و خدمات مراکز مشاوره ای موجب شد سال گذشته آمار طلاق در قرچک تا حدودی کاهش یابد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، به مناسبت هفته بهزیستی، رئیس و معاونین اداره بهزیستی قرچک با بهمن خطیبی فرماندار شهرستان دیدار کرده و گزارش اقدامات صورت گرفته و برنامه‌های در دست اجرا را ارائه دادند.

خطیبی در این دیدار، اداره بهزیستی را از دستگاه‌های خدوم کشور عنوان کرد و افزود: در سال‌های اخیر با توجه به افزایش آسیب‌های اجتماعی، اداره بهزیستی در خط مقدم مبارزه با معضلات قرار دارد و در واقع بهزیستی از جمله اداراتی است که خدمت در آن دارای اجر والایی است.

وی با تأکید بر استفاده از ظرفیت مردمی برای مقابله با آسیب‌ها بیان داشت: استفاده از ظرفیت مردم و خدمات مراکز مشاوره‌ای از حجم معضلات اجتماعی می‌کاهد، بطوریکه سال گذشته با همین شیوه موفق شدیم پدیده طلاق را کاهش دهیم.

این مقام مسئول با بیان اینکه در شهرستان‌های همجوار تهران به دلیل حجم مهاجرت ها، آسیب‌های اجتماعی در حال افزایش است، خاطرنشان کرد: بهزیستی وظیفه سنگینی برعهده دارد و کارکنان آن به دلیل ارتباط مستقیم با افراد کم توان و آسیب پذیر، بایستی سعه صدر بالایی داشته باشند.

وی تعهد و تخصص را دو ویژگی لازم برای کارکنان ادارات عنوان کرد و افزود: امید است همگی با تمام کمبود‌ها بتوانیم خدماتی که جزو شرح وظایف درنظر گرفته شده به نحو احسن انجام دهیم.

خطیبی، تکریم ارباب رجوع بخصوص مراجعین بهزیستی را انتظار جدی فرمانداری عنوان کرد و گفت: رضایتمندی حداکثری و تکریم ارباب رجوع سرلوحه کار تمام ادارات باشد بخصوص ارگان‌هایی که با اقشار آسیب پذیر سروکار دارند.

وی یادآور شد: گسترش فضا‌های مشاوره‌ای و سازمان‌های مردم نهاد، نظارت بر مراکز بهبودی اقامتی، استفاده از ظرفیت کارکنان به نحو احسن و تعامل با سایر ادارات جزو انتظارات ماست.

سید حمیدرضا نعمتی رئیس اداره بهزیستی شهرستان قرچک نیز در این دیدار ضمن قدردانی از حمایت‌های نماینده عالی دولت در شهرستان قرچک گفت: از جمله اهداف مهم بهزیستی قرچک، گسترش مراکز و تشکل‌های مردمی و راه اندازی مجامع خیرین در حوزه کاهش آسیب‌های اجتماعی است.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.