سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

راه برخورد با تاکسیران‌هایی که از کولر استفاده نمی‌کنند

مدیر عامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران گفت: راه برخورد با رانندگانی که علی رغم فرسوده نبودن خودرو، از کولر استفاده نمی‌کنند شکایت از طریق سامانه ۱۸۸۸ است.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، علیرضا قنادان درباره استفاده از کولر در تاکسی‌ها، اظهار کرد: بارها اعلام کرده‌ایم که باید از کولر در تاکسی‌ها استفاده شود، اما مشکل اینجاست که برخی از تاکسی‌ها فرسوده هستند و خودرویشان هم قابل تعمیر نیست این در حالی است که رانندگان تاکسی‌های فرسوده در سایت نوسازی خودرو ثبت‌نام هم کرده‌اند اما خودرویی برای جایگزینی و تحویل وجود ندارد.

وی درباره تاکسی‌هایی که فرسوده نیستند اما رانندگان آن اقدام به روشن کردن کولر برای مسافران نمی‌کنند، افزود: از گذشته تا دلتان بخواهد برخوردهای قهری و تنبیهی با تاکسیران‌ها وجود داشته است اما در اقدامی جدید سامانه تشویقی راه‌اندازی کرده‌ایم که شهروندان می‌توانند با استفاده از آن به رانندگانی که از سیستم سرمایشی و گرمایشی برای مسافر استفاده می‌کنند، نظافت خودرو و رفتار مناسبی دارند، امتیاز بدهند.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران تصریح کرد: با شماره‌گیری کد #۷۷۷*۱۳۷* و ثبت امتیاز توسط مسافران، مجموع امتیازها در باشگاه رفاه تاکسیران‌ها، تبدیل به پول می‌شود. این اقدام می‌تواند رفتارهای مثبت رانندگان را تشویق و افزایش دهد.

وی افزود: راه برخورد با رانندگانی که علی رغم فرسوده نبودن خودرو، از کولر استفاده نمی‌کنند شکایت از طریق سامانه ۱۸۸۸ است. در صورت ثبت شکایت مسافران، تاکسیران به سازمان تاکسیرانی احضار می‌شود.

منبع: تسنیم
انتهای پیام/

راه برخورد با تاکسیران‌هایی که از کولر استفاده نمی‌کنند چیست؟

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۰۰:۳۴ ۲۳ تير ۱۳۹۸
مدتی قبل ماشینم برای سرویس در تعمیرگاه بود لذا جهت تحویل گرفتن آن با استفاده از یکی از تاکسی های آنلاین خصوصی رفتیم تعمیرگاه و راننده محترم تاکسی هم با توجه به گرم بودن هوا فورا کولر را روشن و تمام شیشه ها را داد بالا مثلا ما راحت باشیم اما متاسفانه چون به بهداشت فردی و نظافت خودرواش اهمیتی نداده بود اولا روکشهای کفی صندلی ها بقدری چرک و کثیف بود که انگار همین یک ساعت قبل روی آنها روغن موتور سوخته و گریس ریختی گذاشتید خشک بشود که تمام لباسهای ما را کثیف کرد
ثانیا : بوی عرق زیر بغل و بوی دهان راننده محترم با گردش هوای کولر در کل خودرو در حال گردش بود تا به مقصد برسیم مسموم شدیم لذا اولین خواهش ما از سازمان تاکسیرانی و رانندگان محترم اینست که النظافت من الایمان عزیزان نظافت و تمیزی خودرو خصوصا صندلی ها و نظافت فردی را خصوصا در تابستان رعایت کنید حالا عطر نزدید یا کولر روشن نکردید ایرادی ندارد