سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آغاز فرآیند ارزیابی مدیران جهاد کشاورزی در کانون ارزیابی و توسعه مدیران آذربایجان غربی

مدیر پروژه ملی تربیت مدیران آینده سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی از آغاز فرآیند ارزیابی مدیران جهاد کشاورزی استان‌های آذربایجان غربی و زنجان در محل پردیس کانون ارزیابی و توسعه مدیران استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ، سجاد حسامی مدیر پروژه ملی تربیت مدیران آینده سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی گفت: معاونت توسعه مدیریت و منابع وزارت جهاد کشاورزی به منظور توسعه هرم مدیریتی، پروژه تربیت مدیران آینده را در اولویت قرار داده است. وی افزود: در راستای اجرای بخشنامه شورای عالی اداری، دستگاه‌های اجرایی بایستی از ابتدای سال ۱۳۹۷ در انتخاب و انتصاب مدیران از افرادی استفاده کنند که دارای گواهی شایستگی احراز سمت مدیریتی می‌باشند.
 
حسامی با بیان اینکه ساختمان اداری پردیس کانون ارزیابی و توسعه مدیران سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی در تیر ماه ۹۷ رسما افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت، اظهار کرد: تا کنون با صدور ۳ دوره فراخوان در ستاد استان، شهرستان‌ها و دستگاه‌های تابعه، پروژه ملی تربیت مدیران آینده وزارت جهاد کشاورزی، تعداد ۱۸۶ نفر از کارشناسان و کارشناسان مسئول واجد شرایط و علاقمند برای تصدی پست‌های مدیریتی پایه در قالب پروژه ملی تربیت مدیران آینده، ثبت نام کرده اند که در طی هفته جاری ۶۶ نفر از این داوطلبان شاغل در سازمان جهاد کشاورزی و ادارات تابعه استان‌های زنجان و آذربایجان غربی در طی دو شیفت کاری صبح و بعد از ظهر با حضور ارزیابان وزارت جهاد کشاورزی در محل پردیس استانی مورد ارزیابی قرار خواهند گرفت و مراحل ارزیابی مابقی افراد نیز به مرور انجام خواهد شد.
 
رییس گروه نوسازی و تحول اداری سازمان جهاد کشاورزی استان افزود: وظیفه اصلی کانون ارزیابی و توسعه مدیران، ارزیابی و سنجش منابع انسانی واجد شرایط و ثبت نام شده در پروژه ملی تربیت مدیران آینده در سازمان جهاد کشاورزی استان و ادارات تابعه است.
 
وی با اشاره به اهداف پروژه ملی تربیت مدیران آینده وزارت جهاد کشاورزی خاطر نشان کرد: ترویج و استقرار شایسته سالاری، ایجاد بستر مناسب برای تقویت انگیزش در کارشناسان، شناسایی نیاز‌های آموزشی و سرمایه گذاری هدفمند برای توسعه و توانمند سازی کارشناسان مستعد و برخورداری از بانک اطلاعات مدیران توانمند برای تصدی پست‌های مدیریتی از اهم اهداف اجرایی این پروژه است.
 
حسامی تصریح کرد: تسهیل جانشین پروری و شایسته سالاری، جلوگیری از دخالت شانس و سلیقه در انتصاب‌های مدیریتی، تقویت رقابت پذیری سازنده در بین کارکنان و مقبولیت مدیران آینده در بین مدیران و کارکنان از دیگر ره آورد‌های این طرح خواهد بود.
 
انتهای پیام/م
 

فرآیند ارزیابی مدیران جهاد کشاورزی  آغاز شد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.