وی افزود: احتمال دارد در این مسیر یک پل دوچرخه سواری ایجاد کنیم، اما باید شیب پل در جوانب کار سنجیده شود تا این اقدام به صورت کارآمد صورت گیرد.
معاون فنی عمرانی شهرداری تهران درباره انتقال آخرین تیر پل گیشا به موزه گفت: پل گیشا به عنوان یکی از قدیمیترین پلهای پایتخت، نزدیک به ۴۰ سال مورد استفاده شهروندان قرار گرفته است و به دنبال آن هستیم که تیر آخر این پل را به عنوان یکی از نمادهای پایتخت در موزه شهرداری جایگذاری کنیم.
صبوری دیلمی درباره وضعیت آسفالت معابر پایتخت گفت: در سال ۹۸ قصد داریم که نزدیک به یک میلیون تن آسفالت را در شهر تهران جایگذاری کنیم.
وی افزود: تا اول تیر ماه حدود ۲۵۰ هزار تن آسفالت در سطح پایتخت انجام شد که بخشی از آنها برای تأمین خرابیهای ناشی از حفاری بوده است.
صبوری دیلمی با اشاره به گرانی قیر و مشکلات تولید آسفالت، گفت: برای آن که بتوانیم در مقابل گرانیها و مشکلات تولید قیر و آسفالت غلبه کنیم، باید فعالیت کارخانههای آسفالت سازی شهرداری را بیشتر کنیم که خوشبختانه امروز کارخانههای آسفالت سازی روزانه ۳ هزار تن آسفالت تولید میکنند که بیش از نیاز روزانه شهر تهران است.
معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران در پاسخ به این سوال که چرا هنوز مردم آثار اجرای ۲۵۰ هزار تن آسفالت را لمس نکردهاند؟ گفت: به این دلیل که تهران دارای چالههای زیادی است و لمس اقدام شهرداری برای مردم مستلزم لکهگیری تمام چالههای پایتخت است.
وی با اشاره به زمان اجرای طرح لکهگیری اتوبانها گفت: لکهگیری آسفالت اتوبانها را از هفته آینده در سطح پایتخت آغاز خواهیم کرد.
انتهای پیام/