سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس کمیته امداد سجاسرود خبر داد

گسترش چتر حمایتی حامی سجاسرودی برسر ایتام

رئیس کمیته امداد سجاسرودهم‌زمان با دهه کرامت ودر آستانه ولادت هشتمین اختر تابناک امامت و ولایت یک خیر سجاسرودی کفالت ۲۵ نفر از ایتام تحت حمایت کمیته امداد آین بخش را بعهده گرفت.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،حسن شاهوردیلو رئیس کمیته امداد سجاسرود گفت: یکی از مهم‌ترین وظایف کمیته امداد توسعه فرهنگ انفاق و احسان در جامعه است و تولد ائمه (ع) مناسبت‌های خوبی برای انفاق، احسان و نوع‌دوستی است.

وی افزود: در همین راستا کمیته امداد سجاسرود برنامه‌های معنوی بسیاری را با مشارکت مردم و خیران اجرایی می‌کند؛ که حمایت از ایتام و فرزندان محسنین در قالب طرح اکرام ایتام و محسنین را از جمله این برنامه‌ها عنوان کرد.

شاهوردیلو گفت: یکی از حامیان این بخش حمایت ۲۵ نفر از ایتام تحت حمایت این اداره را به مناسبت دهه مبارک کرامت و تولد امام رضا (ع) را بعهده گرفت.


وی با اشاره به اینکه این خیر ماهانه مبلغ ۵ میلیون تومان در قالب طرح اکرام و محسنین به‌حساب ایتام تحت حمایت واریز می‌کند، افزود:اولین واریزی این حامی نیکوکار در آستانه ولادت هشتمین اختر تابناک امامت و ولایت به حساب ایتام تحت حمایت واریز شد.

رئیس کمیته امداد سجاسرود با اشاره به برنامه توسعه طرح اکرام ایتام اضافه کرد: در حال حاضر ۷۳ یتیم و فرزند محسنین تحت حمایت کمیته امداد سجاسرود قرار دارند که ۳۵۹ حامی نیکوکار حمایت معنوی این ایتام و فرزندان محسنین را بر عهده دارند.

انتهای پیام/ن

 

در حال حاضر ۷۳ یتیم و فرزند محسنین تحت حمایت کمیته امداد سجاسرود قرار دارند

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.