سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تحقق ۵۱ درصدی تعهد نظارت بر طرح‌های مشاغل خانگی

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی از تحقق ۵۱ درصد تعهدات سال ۹۸ در خصوص نظارت بر طرح‌های مشاغل خانگی در استان خبر داد.

رکنی مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند  ، گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون تعداد ۱۲۲ مورد نظارت بر طرح‌های مستقل و پشتیبان مشاغل خانگی در استان انجام شده است.

وی افزود: انجام ۲۴۰ مورد نظارت از طرح‌های مشاغل خانگی تعهد استان برای سال ۹۸ بوده است که در سه ماهه نخست سال ۵۱ درصد این تعهد محقق شده است.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بیان کرد: بیشترین تعداد نظارت مربوط به شهرستان‌های فردوس، زیرکوه و بشرویه به ترتیب ۳۴، ۲۷ و ۱۷ مورد بوده است.

رکنی ادامه داد: تعداد مجوز‌های صادر شده در سه ماهه نخست سال ۹۸ تعداد ۲۶۵ مجوز بوده است که از این تعداد ۲۶۱ مجوز به صورت مستقل و ۴ مجوز به صورت پشتیبان صادر شده است.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به اینکه تعداد ۲۴۵ طرح از ابتدای سال تا کنون جهت دریافت تسهیلات به مبلغ ۳۳ هزارو ۵۲ میلیون ریال به بانک‌های عامل معرفی شده اند  اظهار کرد: از این تعداد ۱۵۹ طرح به مبلغ ۲۲ هزارو ۸۵۳ میلیون ریال موفق به دریافت تسهیلات شده اند.

رکنی از صدور ۲۸ هزارو ۳۷۹ مجوز از ابتدای اجرای طرح تا کنون در استان خبر داد و افزود: ۲۷ هزارو ۷۶۲ طرح از این تعداد مجوز مستقل و ۶۱۷ طرح به صورت پشتیبان در استان مجوز فعالیت دریافت کرده اند.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: تعداد ۱۹ هزار و ۴۷۱ طرح به مبلغ ۸۷۵ هزار و ۵۹۴ میلیون ریال از ابتدای طرح‌های مشاغل خانگی تا کنون به بانک‌های عامل معرفی شده است .

وی ادامه داد: تاکنون از این تعداد، ۱۰ هزار و ۴۸۶ طرح به مبلغ ۵۴۶ هزار و ۸۹۶ میلیون ریال با پیش بینی اشتغال ۱۴ هزارو ۳۲۷ نفر موفق به دریافت تسهیلات شده اند.

انتهای پیام / ط آ

تعداد ۱۲۲ مورد نظارت بر طرح‌های مستقل و پشتیبان مشاغل خانگی

برچسب ها: وزارت کار ، تسهیلات
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.