سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس کل دادگستری هرمزگان مطرح کرد؛

مرتکبان جرائم خاص زیر ذره بین دستگاه قضایی/ عرصه بر هنجارشکنان تنگ خواهد شد

رئیس کل دادگستری هرمزگان گفت: مرتکبان جرائم خاص و خشن و اخلالگران در نظم و امنیت عمومی زیر ذره بین دستگاه قضایی قرار دارند.

رئیس کل دادگستری هرمزگان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  هرمزگان،گفت: مرتکبان جرائم خاص و خشن و اخلالگران در نظم و امنیت عمومی زیر ذره بین دستگاه قضایی قرار دارند.

صالحی افزود: مقابله سریع و قاطع با اراذل و اوباش در دستور کار است و دستگاه قضا از اقدامات امنیت آفرین پلیس در برخورد با برهم زنندگان آسایش و امنیت مردم حمایت می‌کند.

رئیس کل دادگستری هرمزگان گفت: تقویت نیروی انتظامی به معنای تقویت دستگاه قضایی است.

صالحی افزود: در نتیجه تلاش‌های شبانه روزی نیروی انتظامی و مجموعه دادگستری هرمزگان امنیت استان نسبت به گذشته ارتقاء یافته، مجرمان و متخلفان از اجرای نیات شوم و خرابکارانه خود پشیمان شده اند.

وی گفت: رونق تولید در گروی مقابله با قاچاق است و مبارزه با قاچاق کالا، شرط پیاده سازی اقتصاد مقاومتی است و به منظور بستر سازی برای تحقق اقتصاد مقاومتی با تکیه بر توان داخلی، باید فضای اقتصادی کشور را برای قاچاقچیان نا امن کرد و با برنامه ریزی دقیق و اتخاذ تمهیدات مناسب، ارتکاب قاچاق را به سمت افزایش ریسک پذیری به ضرر قاچاقچیان بر هم زد.

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان افزود: ضرورت دارد تمامی دستگاه‌های متولی در حوزه مقابله با قاچاق کالا و ارز به صورت منسجم و هماهنگ عمل کنند.

صالحی بر هم افزایی هرچه بیشتر دستگاه قضایی و نیروی انتظامی به منظور مقابله بی امان با قاچاق و صیانت از اقتصاد کشور تأکید کرد و گفت: با اتخاذ تمهیدات مناسب و تشریک مساعی میان دستگاه قضایی و نیروی انتظامی باید گریزگاه‌های قاچاقچیان از نظارت‌های قانونی بسته شود.

وی با اعلام اینکه مرتکبان جرایم خاص و خشن و اخلالگران در نظم و امنیت عمومی زیر ذره بین دستگاه قضایی قرار دارند افزود: مقابله سریع و قاطع با اراذل و اوباش در دستور کار است و دستگاه قضا از اقدامات امنیت آفرین پلیس در برخورد با برهم زنندگان آسایش و امنیت مردم حمایت می‌کند.

انتهای پیام/ز


مقابله سریع و قاطع با اراذل و اوباش در دستور کار

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.