سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

با پیگیری های سرپرست فرمانداری زرند صورت گرفت:

راه اندازی مجدد معادن ذغالسنگ حتکن و داربیدخون

سرپرست فرمانداری زرند گفت: با پیگیری های بعمل آمده ، مشکلات منابع طبیعی و زیست محیطی معادن تعطیل شده ذغالسنگ حتکن و داربیدخون زرند مرتفع و مجوز احیا دوباره آنان صادر شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان؛ علی صادق زاده  سرپرست فرمانداری زرند ضمن اشاره به بیکاری 640 نفری کارگران معادن تعطیل شده حتکن و داربیدخون و به تبع آن بوجود آمدن چالش های بزرگ اجتماعی برای شهرستان و همچنین در مضیقه قرار گرفتن مجموعه کارخانجات فولاد زرند ایرانیان جهت تامین کافی خوراک اولیه خود (ذغالسنگ)، بر لزوم همکاری همه جانبه بین دستگاهی ذیربط جهت بازگشایی و راه اندازی مجدد این معادن تاکید کرد.

وی با بیان اینکه به فرموده مقام معظم رهبری در سال رونق تولید قرار داریم و در این راستا تاکید ویژه ای جهت حمایت از سرمایه گذاران دارند، تصریح کرد: مذاکرات با سرمایه گذاران قدرتمند بخش خصوصی جهت بازگشایی و ادامه کار معادن ذغالسنگ حتکن و داربیدخون زرند انجام شده است.

صادق زاده بیان داشت:فقط بحث پاسخ موافقت استعلام اداره کل صمت استان از ادارات منابع طبیعی و محیط زیست باقی مانده که باید همدلی و اهتمام ویژه ای جهت هموار کردن راه برای تولید بیش از پیش این معادن در بین مسئولین ذیربط بوجود آید.

انتهای پیام/ح

راه اندازی مجدد معادن زرند

برچسب ها: کودکان ، حبس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.