سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حمیداوی: از حرف‌های تاج ناراحت شدیم/ سابقه پوشیدن پیراهن تیم ملی را دارم

مالک باشگاه شهر خودرو نسبت به برگزار نشدن اردوی خارجی این تیم با توجه به دستور العمل رئیس فدراسیون فوتبال واکنش نشان داد.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، فرهاد حمیداوی مالک باشگاه شهرخودرو خراسان در خصوص نرفتن این تیم به اردوی خارج از کشور بیان کرد: من تصمیم گرفته بودم در این باره صحبتی نکنم، اما بابت مصاحبه اخیری که مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال داشت همه فکر کردند که ما به خاطر بدهکار بودن اردوی خارجی نرفتیم. ما از مصاحبه تاج ناراحت شدیم که گفته بود، تیم‌هایی که به اردوی خارجی نرفتند، بدهکار هستند.

حمیداوی ادامه داد: تاج به جواد وطن‌خواه مدیر عامل باشگاه گفته بود که برای خارج نشدن ارز از کشور به شما توصیه می‌کنیم که اردوی خارجی نروید و هیچ تیمی هم این کار را نخواهد کرد. برای هماهنگ کردن چنین اردو‌هایی حداقل ۲ هفته زمان لازم است و مدارک این موضوع نیز وجود دارد که ما هتلی در ترکیه هماهنگ کرده بودیم، اما طبق مراوداتی که داشتیم نیازی نیست جریمه‌ای بپردازیم.

مالک باشگاه شهر خودرو گفت: ما قبول کردیم که این اردو را نرویم. به دلیل اینکه ما خصوصی هستیم مشکلی برای برگزاری چنین اردویی وجود نداشتیم و انتظار داشتیم سرخابی‌ها هم به خارج از کشور نروند. حالا دیگر برای برپایی این اردو فرصتی نیست.

حمیداوی درباره پرداختی‌های باشگاه شهرخودرو خاطر نشان کرد: ابتدا باید بگویم که بین تیم‌های خصوصی کشور تنها مدیر فوتبالی بنده هستم که سابقه پوشیدن پیراهن تیم‌های ملی را دارم. پارسال حدود ۲۳ میلیارد هزینه کردیم و آسیایی شدیم و امسال نیازی به هزینه‌هایی چند صد میلیاردی نداریم. امسال هم بین تیم‌های بالای جدولی کمترین هزینه را داریم و شاید بین ۲۰ تا ۳۰ درصد نسبت به سال گذشته بیشتر هزینه کرده باشیم.

او درباره اینکه گفته می‌شود قرارداد باشگاه شهر خودرو با مهدی رحمتی دروازه‌بان جدید این تیم، حدود ۱۰ میلیارد است، تاکید کرد: رحمتی افتخار فوتبال ایران است و مطمئن باشید که قرارداد او خیلی کمتر از چیزی است، که در فضای مجازی عنوان می‌شود.


بیشتر بخوانید:

بازگشت مدافع پدیده به نساجی مازندران تکذیب شد

سایپا ۳ - شهر خودرو ۱/ پیروزی نارنجی پوشان در حضور مربی تیم ملی + حاشیه‌ها

چوچو با شهر خودرو تمدید کرد


انتهای پیام/

اظهارات حمیداوی درباره اتفاقات اخیر باشگاه شهر خودرو

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.