سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیر عامل توزیع نیروی برق استان یزد خبرداد؛

صنایع، رکوردار مصرف برق در یزد

مدیر عامل توزیع نیروی برق استان یزد گفت: صنایع استان یزد به طور میانگین ۵۴ درصد از انرژی برق تولیدی را مصرف می کنند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، آرش نواب مدیر عامل توزیع نیروی برق استان یزد گفت: صنایع استان یزد به طور میانگین ۵۴ درصد از انرژی برق یزد را مصرف می کنند.

نواب با اشاره به اینکه در مواقع لزوم برای مدیریت و کنترل بار استان در تابستان ۹۸، اعلام کاهش بار به صنایع بصورت روزانه  صورت می گیرد خاطر نشان کرد:  کنترل و رصد فیدر‌های مربوط به صنایع نیز بصورت لحظه‌ای توسط مرکز کنترل صورت می گیرد.

مدیر عامل توزیع نیروی برق استان یزد با بیان اینکه تاکنون پنج میلیون مگاوات ساعت برق به مشترکین استان تحویل داده شده است افزود: ازجمله اقدامات درحال انجام جهت مدیریت بار شبکه توزیع برق استان یزد رصد لحظه‌ای و آنلاین وضیت و کنترل بار توزیع شده درشبکه برق سراسر استان است.

وی ادامه داد: مجموع مگاوات مصرفی کل استان ۳۱۵ مگاوات است و کاهش مورد انتظار ۱۵۹ مگاوات در ساعات پیک مصرف یعنی از ساعت ۱۰ الی ۱۶ می باشد. 

مدیر عامل توزیع نیروی برق استان یزد با بیان اینکه تاکنون دو روز بحرانی در صنعت برق کشور را پشت سرگذاشته ایم خاطرنشان کرد: روز ۲۷ خردادماه جاری اوج مصرف برق استان ۸۸۰ مگاوات بود که این میزان با همیاری مردم به ۱۳۰ مگاوات کاهش یافت همچنین رزمایش دوم در تاریخ ۴ تیرماه بود که بیش از ۱۰۰ مگاوات کاهش مصرف داشتیم.

نواب با بیان اینکه جایگاه مصرف برق کشور نسبت به کشور‌های اروپایی وضعیت مناسبی نیست افزود: برای تغییر فرهنگ مصرفی بصورت ریشه‌ای، اقدام به انعقاد تفاهم نامه با آموزش و پرورش ، دانشگاه‌ها و تبلیغات شهری کرده ایم.

مدیر عامل توزیع نیروی برق استان یزد خاطرنشان کرد: در سال گذشته میزان خاموشی در استان به ازای هرمشتری ۷۹ دقیقه بوده که در سال جاری این میزان با ۱۱ دقیقه کاهش به ۶۸ دقیقه رسیده است.

انتهای پیام/ غ

صنایع استان یزد به طور میانگین ۵۴ درصد برق مصرف می کنند

برچسب ها: برق ، وزارت نیرو
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۰۸:۴۱ ۲۳ تير ۱۳۹۸
اول ادراه بر ق خودتون رو آموزش بدید که برق بی رویه اسراف و مصرف نکنند.
چرا اداره برق بجای استفاده از نور طبیعی از چراغ و لامپهای متعدد استفاده م یکنند؟
چرا خودتون از کولر گازی و اسپلیت استفاده می کنید؟
مطمئن هستید روزهای تعطیل کولرها را خاموش می کنید و روی حالت اتومات نگذاشتید؟