سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اعزام  ۴۶ مددجوی بهشهری به مشهد مقدس و کربلا

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) بهشهر گفت: در قالب طرح شوق زیارت ۴۶ مددجوی زیر پوشش کمیته امداد در شهرستان بهشهر به کربلای معلی و مشهد مقدس اعزام شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، اسدی رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) بهشهر گفت: ۱۶ زن سرپرست خانوار زیر پوشش کمیته امداد بهشهر در سه ماهه امسال  با کمک خیران به کربلای معلی اعزام شدند که این هزینه‌ها این سفر محل کمک‌های خیران تامین شده است.

وی همچنین با اشاره به اعزام مددجویان تحت حمایت این نهاد به مشهد مقدس افزود: ۳۰ نفر در قالب دو کاروان در سه ماهه امسال به مشهد مقدس و قم اعزام شده اند.

رئیس کمیته امداد بهشهر گفت:در طرح شوق زیارت نیازمندانی که تاکنون موفق به زیارت اماکن مقدسه نشده اند، در طول سال شناسایی و ساماندهی می‌شوند تا با کمک خیران، امکان سفر آن‌ها به عتبات عالیات، مشهد مقدس و دیگر اماکن مقدسه فراهم شود.

وی هدف از برگزاری این سفر‌های زیارتی را ایجاد نشاط روحی و روانی، تقویت باور‌های دینی و اعتقادی، ارج نهادن به خانواده‌های نیازمند زیر پوشش و ایجاد روحیه خودباوری در مددجویان عنوان کرد.

وی افزود: اولویت اعزام به سفر‌های زیارتی با مددجویان مناطق محروم، زنان سرپرست خانوار، مجریان طرح‌های اشتغال، دختران بازمانده از تحصیل و در آستانه ازدواج است.

وی گفت: خیران و مردم نوعدوست بهشهر  که آمادگی اعزام مددجویان به مشهد مقدس را دارند، می‌توانند با شماره گیری آنی پرداخت#۲*۵*۰۱۱*۸۸۷۷* از طریق تلفن همراه  و  وارد کردن مبلغ مورد نظر کمک خود، در این امر خداپسندانه مشارکت کنند.

رئیس کمیته امداد بهشهر افزود: ۴ هزار و ۹۳۰ نفر در بهشهر تحت حمایت کمیته امداد قرار دارند و از خدمات این نهاد بهره‌مند هستند.

انتهای پیام/ م

اعزام مددجویان بهشهری در قالب طرح شدق زیارت به مشهد مقدس و کربلا

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.