سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

متهم شدن حزب دموکرات مسیحی آلمان به سانسور وضعیت سلامتی مرکل

روزنامه بیلد آلمان مقامات حزب آنگلا مرکل، صدر اعظم این کشور (دموکرات مسیحی آلمان) را به تلاش برای سانسور کردن وضعیت سلامتی صدراعظم این کشور متهم کرد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از خبرگزاری فرانسه، روزنامه بیلد آلمان مقامات حزب آنگلا مرکل را به تلاش برای سانسور کردن وضعیت سلامتی صدراعظم این کشور متهم کرد.

این روزنامه پرتیراژ آلمانی اعلام کرد اتحادیه دموکرات مسیحی آنگلا مرکل تلاش می‌کند لرزش‌های صدراعظم آلمان را که حدود یک ماه گریبانگیر وی شده است سانسور کند.

سایت اینترنتی روزنامه بیلد با ابراز تعجب افزود، اتحادیه دموکرات مسیحی آلمان به گونه‌ای عمل می‌کند که گویی آنگلا مرکل تاکنون سه مرتبه دچار حملات لرزش نشده است.

با توجه به گسترش حدس و گمان‌ها در باره شرایط جسمانی مرکل، بیلد نوشت، مقامات اتحادیه دموکرات مسیحی سه مرتبه لرزش مرکل در ملا عام را موضوعی ممنوعه می‌دانند.

براساس گزارش روزنامه بیلد، به رغم اینکه لرزش‌های مرموز مرکل به مهمترین عناوین خبری مطبوعات آلمان تبدیل شده‌اند، اما این حزب محافظه‌کار در بررسی مطبوعاتی که هر روز برای رهبران حزب ارسال می‌شود از بیان آن‌ها خودداری کرده است.

صدر اعظم آلمان پس از اینکه تاکنون سه مرتبه لرزش بدن را هنگام دیدار با مقامات رسمی سایر کشورها تجربه کرده است در حین اجرای سرود ملی آلمان و دانمارک در اقدامی مغایر با قوانین تشریفات سرجای خود بر روی صندلی نشست.

آنگلا مرکل ۶۵ ساله که تقریبا ۱۴ سال ریاست دولت آلمان را برعهده دارد تاکید می‌کند که حالش خوب است و از وضعیت سلامت خود مراقبت می‌کند.

روزنامه بیلد آلمان افزود، صدر اعظم المان پس از ابتلا به اولین لرزش که گفته می‌شود به دلیل کمبود آب بدن در میان موج گرمای سراسری در برلین بوده، آزمایش‌های پزشکی فشرده‌ای انجام داده است.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.