سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

روزانه ۱۵ کودک در آب‌های ساحلی مازندران گم می‌شود

رئیس هیات نجات غریق و غواصی مازندران گفت: ناجیان غریق، ماموران نیروی انتظامی، امدادگران هلال احمر استان روزانه گزارش گمشدن ۱۰ تا ۱۵ کودک را در کنار ساحل دارند.

نقی کریمیان رئیس هیات نجات غریق و غواصی مازندران در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، با بیان اینکه روزانه بیش از سه ساعت از وقت تیم امداد ونجات در ساحل برای پیدا کردن کودک صرف می‌شود، گفت: ناجیان غریق، ماموران نیروی انتظامی، امدادگران هلال احمر استان روزانه گزارش گمشدن ۱۰ تا ۱۵ کودک را در کنار ساحل دارند.
 
وی افزود: آب‌های ساحلی استان هیچ گاه برای کودکان امن نیست و خانواده‌ها و مسافران مراقب فرزندانشان در کنار ساحل باشند.
 
رئیس هیات نجات غریق و غواصی مازندران به تصادم دریایی به دلیل بی احتیاطی شناگران در آب‌های ساحلی استان اشاره کرد و گفت: دو نفر از اول خرداد تا کنون در بر اثر حوادث دریایی در آب‌های ساحلی بابلسر و عباس آباد جان باختند.
 
نقی کریمیان به شناگران، مسافران و گردشگران توصیه کرد از شنا در مسیر‌های جت رانان و قایقرانان در آب‌های ساحلی مازندران خودداری کنند تا شاهد حوادث دریایی منجر به مرگ در استان نباشیم.
 
وی با بیان اینکه در طرح سالم سازی دریا امسال ۳۷۵ نقطه حادثه خیز شناسایی شده است، گفت: ۹۵۰ ناجی غریق، قایقرانان و جت رانان برای کاهش غریق و افزایش سرعت امدادرسانی در طرح سالم سازی دریا امسال بکارگیری شده است.
 
رئیس هیات نجات غریق و غواصی مازندران با بیان اینکه طرح سالم سازی دریا در آب‌های ساحلی استان از اول خردادماه آغاز شده است، گفت: ناجیان غریق تا پایان شهریور ماه امسال در آب‌های ساحلی استان مستقر هستند.
 
کریمیان افزود: ناجیان غریق تاکنون موفق به نجات ۴۵۶ نفر در آب‌های ساحلی مازندران شدند.
 
مازندران ۳۳۸ کیلومتر ساحل یک هزار کیلومتری خزر را در اختیار دارد.

انتهای پیام/آ



خانواده‌ها در آب‌های ساحلی مازندران مراقب کودکان باشند

برچسب ها: هلال احمر ، اورژانس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.