سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حضور دو آزادکار ایران در دیدار رده بندی جام یاشاردوغو/ شکست سنگین محبی مقابل آکگول

بهمن تیموری و یداله محبی راهی دیدار رده بندی اوزان ۷۹ و ۱۲۵ کیلوگرم رقابت‌های بین المللی کشتی آزاد جام یاشاردوغو ترکیه شدند.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مسابقات روز دوم رقابت‌های کشتی آزاد جام یاشاردوغو ترکیه در شهر استانبول ترکیه در حال برگزاری است و در پایان دیدار‌های مقدماتی بهمن تیموری و یداله محبی نمایندگان اوزان ۷۹ و ۱۲۵ کیلوگرم کشورمان راهی دیدار رده بندی شدند.

بهمن تیموری در وزن ۷۹ کیلوگرم پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با نتیجه ۱۳ بر ۲ از سد اندر جوشکان از ترکیه گذشت و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله مقابل الکساندر درینگر از آمریکا با نتیجه ۴ بر صفر شکست خورد و به دیدار رده بندی رفت. تیموری در دیدار رده بندی به مصاف ابوبکر آباکاروف از آذربایجان می‌رود.

یداله محبی در وزن ۱۲۵ کیلوگرم در دور نخست با نتیجه ۱۱ بر صفر عبداله اوماج از ترکیه را مغلوب کرد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این دیدار با نتیجه ۱۲ بر صفر مقابل طا‌ها آکگول قهرمان المپیک و جهان از ترکیه مغلوب و راهی دیدار رده بندی شد. محبی در دیدار رده بندی با دانیل لیگتی از مجارستان کشتی می‌گیرد.

مسابقات فینال و رده بندی اوزان فوق فردا شب (شنبه) برگزار می‌شود.

در روز نخست این رقابت‌ها عرفان جعفریان در وزن ۵۷ کیلوگرم با شکست مقابل حریف خود از دور رقابت‌ها کنار رفت. فردا نیز علی شعبانی و عباس فروتن دو نماینده کشورمان در وزن ۹۷ کیلوگرم به مصاف حریفان خود می‌روند.

تیم ایران با ۵ نماینده در این مسابقات شرکت کرده است.


بیشتر بخوانید:معرفی نفرات برتر انتخابی تیم ملی کشتی فرنگی امید


انتهای پیام/

تیموری و محبی راهی دیدار رده بندی کشتی آزاد جام یاشاردوغو شدند

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.