سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اعزام ۸۶ نفر از منطقه آزاد چابهار به مشهد مقدس

مدیر فرهنگی منطقه آزاد چابهار گفت: ۸۶ نفر از نمازگزاران مساجد شهرک مسکونی و پیامبراعظم (ص) این منطقه به سفر زیارتی مشهد مقدس اعزام شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،  حسین کیخا مدیر فرهنگی منطقه آزاد چابهار  اظهار داشت: این اقدام به مناسبت دهه کرامت توسط سازمان منطقه آزاد چابهار و با همکاری سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهرستان چابهار انجام شده است.

وی افزود: این سفر زیارتی به بارگاه حضرت ثامن الحجج امام رضا (ع) در مشهد مقدس همراه با کار‌های فرهنگی برکات خوبی دارد.

مدیر فرهنگی منطقه آزاد چابهار بیان کرد: در دهه کرامت برنامه‌های فرهنگی خوبی توسط این منطقه انجام شده است.

به مناسب دهه کرامت استقبال باشکوه مردم و مسئولان از کاروان زیر سایه خورشید، شب شعر، اعزام گروه پیرپتر چابهار برای اجرا در اختتامیه جشنواره رضوی، جشن‌های نشاط وشادی، برنامه در محضر آفتاب، همایش عفاف وحجاب، جشن‌های مختلف در مساجد، همایش پیاده روی خانوادگی، چراغانی شهر و نصب بیلبرد و مراسمات داخلی ادارات مختلف نیز در سطح شهرستان چابهار برگزار شده است.

همچنین به مناسبت میلاد سراسر سعادت و پرخیر و برکت، مظهر کرامت و بردباری، ثامن الحجج، حضرت علی ابن موسی الرضا (ع) مراسم باشکوه همراه با ویژه برنامه‌های متنوع موسیقی سنتی و محلی، موسیقی پاپ و اجرای تئاتر طنز و اجرای مسابقه با حضور اقشار مختلف و خانواده زندانبانان با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، اداره زندان و شهرداری برگزار شد.

انتهای پیام/ع

اعزام نمازگزاران به مشهد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
کریم ایازی
۱۲:۵۹ ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۲
بلیط اتوبوس میخوام چابهار به مشخد