سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خوش‌رقصی آرژانتین برای وزیر خارجه آمریکا/ بوئنوس آیرس حزب‌الله لبنان را تروریست می‌نامد!

در آستانه سفر وزیر خارجه آمریکا به بوئنوس آیرس، رسانه‌های آرژانتین از طرح دولت این کشور برای تروریستی‌خواندن حزب‌الله لبنان خبر دادند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، رسانه‌های آرژانتین اعلام کردند دولت این کشور روز پنج‌شنبه تأیید کرد در حال آماده‌سازی طرحی است که طی روز‌های آینده حزب‌الله لبنان را به فهرست به اصلاح «گروه‌های تروریستی» خود اضافه کند.

مقامات آمریکا، رژیم صهیونیستی و متحدان غربی و عربی‌شان طی ماه‌های اخیر به گفته خودشان به منظور «مهار مقاومت» تحریمها و تحرکات سیاسی خود را علیه ایران و مبارزان مقاومت منطقه افزایش داده‌اند.

به نوشته پایگاه خبری «بوئنوس آیرس تایمز»، این اقدام دولت آرژانتین با سفر مایک پمپئو، وزیر خارجه آمریکا به این کشور همزمان شده است. پمپئو قرار است پنج‌شنبه آینده برای شرکت در بیست‌وپنجمین سالگرد انفجار «آمیا» به بوئنوس آیرس سفر کند.

بنا بر گزارش‌ها دولت آرژانتین قصد دارد با ادعای دست‌داشتن حزب‌الله در انفجار سفارت رژیم صهیونیستی و مرکز جامعه یهودیان (آمیا) در سال ۱۹۹۴، این جنبش را  از دیدگاه خود به عنوان «گروه تروریستی» معرفی کند. پیش از این بار‌ها مقامات آمریکا و رژیم صهیونیستی بدون هیچ گونه سندی ایران و حزب‌الله را متهم به مشارکت در این حادثه کرده بودند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.