سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آزمون: اطلاعی از پیشنهاد لیورپول ندارم/ باید احترام ویلموتس و کی روش حفظ شود/ من یا رونالدو رکورد دایی را بزنیم جایگاه او محفوظ است

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار آزمون مهاجم ملی پوش کشورمان در گفت‌وگو با برنامه ورزش و مردم درباره آخرین وضعیت خود در تیم فوتبال زنیت سن پترزبورگ روسیه بیان کرد: در زنیت جا افتاده ام و بازیکنان بزرگ این تیم برای آشنایی با این باشگاه به من کمک کردند. با فرهنگ روسیه هم کاملا آشنا شده ام. لیگ این کشور سخت است و تیم‌های خوبی در آن حضور دارند.

او ادامه داد: با روستوف در لیگ اروپا بازی کردیم و نتایج خوبی هم گرفتیم. فصل جدید لیگ روسیه هم از فردا (شنبه) آغاز می‌شود و باید با تیم تامبوف بازی کنیم. زنیت تیم خوبی دارد که ۳،۲ بازیکن جدید هم خریده است و امیدوارم در فصل جدید هم موفق باشیم.

از پیشنهاد لیورپول بی اطلاع هستم

آزمون درباره خبر‌هایی که از پیشنهاد تیم فوتبال لیورپول به او منتشر شده است، بیان کرد: نمی‌دانم این موضوع صحت دارد. باشگاه زنیت باید درباره آن صحبت کند و من بی اطلاع هستم. رقابت برای قرار گرفتن در ترکیب لیورپول سخت است و اگر پیشنهاد این تیم رسمی باشد باید ابتدا با باشگاه زنیت هماهنگ کنم تا ببینیم در آینده چه اتفاقی می‌افتد. امیدوارم همه چیز به صورت مثبت پیش برود.

او درباره مطرح شدن پیشنهاد تیم‌های سلتیک و لاتزیو گفت: از پیشنهاد این تیم‌ها هم خبر نداشتم و اگر پیشنهادی باشد به بازیکن نمی‌گویند و آن را به باشگاه اطلاع می‌دهند. هر وقت باشگاه‌ها با هم به توافق برسند آن را به بازیکن هم می‌گویند.

خوشحالم که ویلموتس به ایران آمده است

مهاجم تیم ملی فوتبال ایران درباره جدایی کارلوس کی‌روش از این تیم و حضور مارک ویلموتس اظهار داشت: خیلی خوشحالم که ویلموتس به ایران آمده چراکه او مربی خوبی است که جانشین کی‌روش شده است. ویلموتس و کی روش مرییان بزرگی هستند و دوست دارم احترام هر ۲ مربی رعایت شود. باید یک مربی را با احترام بدرقه کنیم نه اینکه پس از اتمام کارش او را به غریبانه به کشورش بفرستیم.

آزمون ادامه داد: اگر با هزار نفر ویلموتس را به ایران آوردیم زمانی هم که می‌خواهد برود باید با همین تعداد نفرات او را بدرقه کنیم.

برای یک مهاجم خیلی خوب است تیم هجومی بازی کند

او درباره تفاوت سبک کاری ویلموتس و کی روش گفت: برای یک مهاجم خیلی خوب است تیم هجومی بازی کند. در جام جهانی به دلیل اینکه تیم دفاعی بازی می‌کرد من هم نزدیک دروازه خودمان بودم. در تیمی که دفاعی بازی می‌کند مهاجم دیده نمی‌شود. الان خیلی خوب است تیم ملی هجومی بازی می‌کند، اما باید دید اگر هجومی بازی کنیم، اما نتیجه نگیریم باز هم از سبک بازی تیم ملی حمایت می‌شود؟ امیدوارم هجومی بازی کنیم و نتیجه خوبی هم بگیریم تا از تیم انتقاد نشود.

دنبال رکورد نیستم

مهاجم تیم زنیت درباره اینکه آیا می‌تواند رکورد گلزنی علی دایی را در عرصه ملی فوتبال جهان بشکند یا خیر، تصریح کرد: دنبال رکورد نیستم. علی دایی بازیکن بزرگی است و من یا بازیکنان دیگری مانند کریستیانو رونالدو رکوردش را جا به جا کنند جایگاهش را حفظ می‌کند.

سرگئی سماک مربی بزرگی است و امیدوارم در زنیت موفق باشد

آزمون درباره بازی کردن زیرنظر سرگئی سماک در تیم زنیت گفت: سرگئی سماک در روبین‌کازان کاپیتان ما بود و رابطه خیلی خوبی با او داشتم. او مربی بزرگی است و امیدوارم در زنیت موفق باشد.

مهاجم تیم ملی فوتبال ایران درباره اینکه این روز‌ها فعالیت منطقی تری در فضای مجازی دارد و و دیگر کمتر شاهد انتشار پست‌های جنجالی از او هستیم، گفت: خیلی چیز‌ها را با بزرگ‌تر شدن فهمیدم، اما درباره حاشیه‌ای که می‌گویید باید بگویم که ما ترکمن‌ها از رفیقانمان دفاع می‌کنیم و نمی‌خواهیم با یک پست سبب خندیدن دیگران بشویم. ترکمن‌ها وقتی با کسی نان و نمک می‌خورند را تنها نمی‌گذارند و از نظر من آن مسائل حاشیه نبود.


بیشتر بخوانید:

قهرمان اروپا به دنبال سردار آزمون

دبل سردار آزمون عامل قهرمانی زنیت در سوپرجام روسیه نشد

انتقاد سرمربی آزمون از داور دیدار سوپرجام فوتبال روسیه


انتهای پیام/

اظهارات آزمون در خصوص پیوستنش به لیورپول انگلیس

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.