سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برپایی نماز جماعت در بیش از ۲۰۰ مدرسه ناحیه یک اهواز

سرپرست آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز از برپایی نماز جماعت در بیش از ۲۰۰ مدرسه این ناحیه خبر داد.

صادق نیسی گمراوی سرپرست آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، با اشاره به اهمیت برپایی نماز جماعت در مدارس گفت: با برنامه ریزی‌های انجام شده، نماز جماعت در بیش از ۲۰۰ مدرسه ناحیه یک اهواز در سال تحصیلی جاری برگزار گردید.

وی از نماز به عنوان شاخص‌ترین نماد و شعار دین مبین اسلام یاد کرد و بیان داشت: تکریم و ترویج فرهنگ نماز جماعت از مهم‌ترین اهداف برگزاری نماز جماعت در مدارس است.

نیسی گمراوی با بیان اینکه روحانیون و تعدادی از فرهنگیان فعال در حوزه نماز به عنوان ائمه جماعت در برپایی نماز جماعت در مدارس مشارکت داشته اند، تصریح کرد: معاونت پرورشی و تربیت بدنی و به ویژه کارشناسی قرآن و عترت برپایی نماز جماعت را به عنوان یک اولویت در سال تحصیلی آینده نیز دنبال می‌کند.

این مقام مسئول از مدیر و معاون مدرسه و معلمان به عنوان الگوی موثر در دانش آموزان نام برد و برحضور فعال آن‌ها در نماز جماعت مدرسه تاکید کرد.

سرپرست آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز بر اهمیت برگزاری نماز جماعت در مدارس تاکید کرد واظهار داشت: برای تشویق دانش آموزان به نماز لازم است که معلمان در کنار دانش آموزان حضور داشته باشند، زیرا این کار اثر بسیار خوبی روی دانش آموزان دارد.

انتهای پیام/گ

لزوم برپایی نماز جماعت در مدارس

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.