سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پاسخ جالب دختران انقلاب به سوال خبرنگار در مورد حجاب + فیلم

همایش مردمی عفاف و حجاب در دریاچه شهداء خلیج فارس(دریاچه چیتگر) با حضور اقشار مختلف مردم برگزار شد.

به گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان، همایش مردمی عفاف و حجاب در دریاچه شهداء خلیج فارس(دریاچه چیتگر) با حضور اقشار مختلف مردم برگزار شد.

 دریاچه شهدای خلیج فارس در سال گذشته هم میزبان این رویداد بود، در این میان اما خبرنگار باشگاه خبرنگاران نیز به میان بانوان حاضر در این مراسم رفت و سوال هایی در مورد حجاب پرسید که با پاسخ های جالب همراه شد.

 

 

 

 

 


بیشتر بخوانید: از کم کاری‌ها تا راهکارهای مربوط به عفاف و حجاب از نگاه دغدغه‌مند جوانان + فیلم


انتهای پیام/

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۴
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۰۱:۳۳ ۲۱ مرداد ۱۳۹۸
باورمندی نسبت به خدا در برخی از ما خیلی سست باید باشه که می گوییم حجاب در اولویت نباید باشه یعنی حکم خدای متعال را به زمین انداختن و یا اینکه برای خدا ارزش قائل بودن و حکمش را اجرا کردن هیچ فرقی ندارد؟ و اینهیچ تاثیری در زندگی ما نخواهد داشت ؟
البته مسئولان باید اقتصاد را در اولویت قرار دهند اما این وظیفه آنان هست نسبت به مردم اما خود ما مردم هم به سهم خودمان وظیفه داریم و باید وظیفه مان را فارغ از اینکه دیگران چه می کنند انجام دهیم وظیفه ای که نسبت به خدای خودمان و جامعه مان داریم .....مگر بزرگان دین ما مثل حضرت زینب - س و حضرت زهرا - س در برابر مشکلات و سختی ها مقاومت نکردند و گفتند ما دیگر حجاب نمی گیریم و نماز نمی خوانیم و دستور خدا را شل اجرا می کنیم ؟ اگر عده ای اینگونه بخواهند باشند که دیگر اجر تحمل مصیبت در راه خدا را زیاد نخواهند داشت و ساخته شدن و عظمت روح پیدا کردن و نورانی شدنی هم نصیبشان نمی شود و خداوند و معصومین صبر و استقامت کردن و ثبات قدم را شرط پیروزی و موفقیتی که خدا نصیب انسان می کند می دانند و وادادگی را هم عامل ذلت و خاری آنها معرفی می نمایند.
اللهم عجل لولیک الفرج
مرگ بر سعودی.اماراتی.
۱۴:۰۲ ۲۱ تير ۱۳۹۸
درود بر بانوان محجبه ...خواهران ما چشم امیدمون به شماست تا حجاب رو به جایگاه اصلیش برسونید یا زهرا_س_
ناشناس
۱۴:۰۲ ۲۱ تير ۱۳۹۸
سلام بر دختران سرزمینم که مادران اینده ی ایران زمین هستند.سلام بر حجاب،که رنگش سرختر از خون شهیدان است،چرا ؟چون شهیدان تو وصیت نامشون می نوشتند که خواهرم خون من در گرو چادر توست .
ناشناس
۱۲:۰۹ ۲۱ تير ۱۳۹۸
پووووووول رهن خونه نداریم
ناشناس
۱۴:۰۰ ۲۱ تير ۱۳۹۸
چه ربطی داشت عمو یی
ناشناس
۰۱:۰۶ ۲۱ مرداد ۱۳۹۸
یه خورده هم میشه به خدا فکر کرد چون همه چیز دست اونه....
ناشناس
۰۶:۲۶ ۲۱ تير ۱۳۹۸
حجاب حافظ حرمت یک خانم هست . فکر نکنم کسی از حجاب داشتن ضرر دیده باشه اما از بی حجابی خیلی ها ضرر دیدند خوب پس عقل حکم میکنه آنچه که ضرر نداره رو بپذیریم حتی اگه سختیهایی هم داشته باشه . لباس هم پوشیدنش راحتی رو از آدم میگیره اما هیچ کس حاضر نیست اون رو کنار بذاره . تا حالا از خودمون پرسیدیم چرا دشمن اینقدر روی حجاب مانور میده مگه چه ضرری برای اون داره . یعنی دشمن به فکر حقوق منه ؟ دلش برای من می سوزه؟
مهرداد
۰۱:۴۲ ۲۱ تير ۱۳۹۸
درود بر بانوان با حجاب...دمتون گرم خدا حفظتون کنه
ناشناس
۲۲:۵۳ ۲۰ تير ۱۳۹۸
من پول ندارم برای خانمم چادر بخرم
اگه دولت کاری برای چادر نکنه، بیشتر خانوما سمت مانتو میرن،دولت یه ارز اختصاص بده برای خرید پارچه چادر
مثل قضیه بچه آوردن شده، که میگن بچه بیارید! ولی موارد پزشکی تا هزینه های چند سال اول یک بچه هم در دولت فرآهم نیست، و تورم رو این موارد خیلی اثر گذاشته!
ناشناس
۱۴:۰۱ ۲۱ تير ۱۳۹۸
واقعا
ناشناس
۰۱:۳۶ ۲۱ مرداد ۱۳۹۸
بسته به این داره که درجه اهمیت دادن انسان به خداوند در قلبش چقدر باشه آنکسی که واقعا خدا را باور داشته باشه و دوست داشته باشه از پول خیلی چیزهایش مثل گوشی موبایلش میزنه و از زیر سنگ هم که شده می ره و یک چادر پیدا می کنه
اللهم عجل لولیک الفرج
ناشناس
۰۱:۴۱ ۲۱ مرداد ۱۳۹۸
البته دولت هم باید حتما به سهم خودش این کار رو بکنه و ما هم باید جدا پیگیر باشیم اما این ربطی به وظیفه مان نسبت به خدا و جامعه مان ندارد و ما باید کار خودمان را به سهم خود انجام دهیم چرا که اگر در سهم خودمان کوتاهی کنیم در پیشگاه خداوند باید به همان میزان پاسخگو باشیم و هیچ شوخی هم ندارد
محمد
۲۲:۳۷ ۲۰ تير ۱۳۹۸
سلام.به همه دختران سرزمینم افتخار میکنم.یه توصیه البته با عرض معذرت میخوام هوای ما اقا پسرا رو داشته باشید توی این وضع اقتصادی متاسفانه من برا چند نفر رفتم خواستگاری درخواستاشون در این برهه از زمان به نظرم با شرایط من مغایرت داره از همتون میخوام البته با عرض معذرت این درخواستاتون رو کم کنید البته که یه عده ای هم واقعا سنگ تمام میگذارند اجرشون با اباعبدالله و متاسفانه اونا گیر ما نمیان خخخخخخ.
فرزند انقلاب
۲۱:۴۰ ۰۹ خرداد ۱۳۹۹
انشاالله که همسر خوبی نصیبتون بشه.
البته بعضی دختر خانما تقصیر خودشون نیست، خانواشون زیاد اذیت میکنن البته حق هم دارن توی این دوره زمونه خیلی سخته بخوای به پسری اعتماد کنی،توجیه مناسبی نبود میدونم