سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تنیسور‌های کرمانی بر سکوی سوم رقابت‌های کشوری

نیایش میرزایى و کیمیا عامری در رقابت‌های تنیس آزاد بانوان کشور که به میزبانی خراسان رضوی برگزار شد، بر سکوی سوم رقابت‌ها ایستادند.

وجیهه کیانی نژاد، نایب رئیس هیئت تنیس استان کرمان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، گفت: مسابقات تنیس آزاد بانوان کشور با حضور ۴۹ بازیکن از سراسر ایران از ۱۵ تیر جاری به میزبانی هیئت تنیس خراسان رضوی در باشگاه سران آغاز شده است و تا فردا ادامه دارد.

وی با اعلام اینکه نیایش میرزایى، کیمیا عامری و میترا ابراهیمی به عنوان نمایندگان استان کرمان در این رقابت‌ها حضور یافتند، افزود: در مرحله‌ی نیمه نهایی این رقابت ها، امروز نیایش میرزایی مقابل الهه ظفرخواه از شیراز به میدان رفت که این دیدار با نتایج ۶-۷ و ۲-۶ به نفع حریف شیرازی پایان یافت.


کیانی نژاد تصریح کرد: کیمیا عامری نیز برابر پرنیا رکن آبادی از اصفهان ست اول و دوم را با نتیجه‌ی ۱-۶ واگذار کرد.
وی با اعلام اینکه این مسابقات به سرداوری بهناز تعبدی برگزار شد، یادآور شد: در پایان این رقابت ها، نیایش میرزایی و کیمیا عامری به مقام‌های سوم مشترک دست یافتند.

کیانی نژاد با اشاره به بازی خوب و رقابت نفس گیر تنیسور‌های شایسته‌ی کرمانی طی امروز و چند روز گذشته، این موفقیت را به آن‌ها تبریک گفت و برای موفقیت های بیشتر و بزرگتر در آینده، برایشان آرزوی موفقیت کرد.

جدول این رقابت ها به شرح زیر است:

انتهای پیام/ب

جدال تنیسور‌های کرمانی در خراسان رضوی

برچسب ها: اخبار ورزشی ، تنیس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.