سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مسوول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان استان ایلام مطرح کرد؛

پرکردن اوقات و فراغت دانش‌آموزان ایلامی

مسوول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان استان ایلام گفت:به منظور پرکردن اوقات و فراغت دانش‌آموزان ایلامی در زمینه آموزش‌های تشکیلاتی، مهارتی و معرفتی فصل رویش برگزار می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام، روح اله پارسی مسوول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان استان ایلام گفت: این انجمن نسبت به برگزاری مجتمع‌های تابستانی با عنوان فصل رویش برای برادران و خواهران در سطح استان اقدام کرده است.

وی افزود: تلاش شده با استفاده مناسب از اوقات فراغت دانش آموزان آموزش‌های تشکیلاتی، مهارتی و معرفتی در نظر گرفته شده است.

مسوول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان استان ایلام با بیان اینکه تفاهم نامه‌ای در این زمینه با جهاد دانشگاهی منعقد شده است، اظهار کرد: بر اساس آن کلاس‌های مهارتی با ۵۰ درصد تخفیف برای دانش آموزان برگزار می‌شود.

پارسی ادامه داد: علاوه بر آموزش‌های تشکیلاتی و معرفتی، در حوزه ورزشی نیز با تشکیل تیم‌های فوتسال، کوهنوردی، تیراندازی و... تلاش شده به غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان کمک شود.

وی در پایان با بیان اینکه حدود ۴۰۰ نفر در سطح استان در این کلاس‌ها شرکت می‌کند، یادآورشد: کلاس‌ها تا پایان مرداد ماه ادامه داشته و اردو‌هایی نیز در شهریور ماه برای اعضا در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/ د

برگزاری مجتمع‌های تابستانی با عنوان فصل رویش برای دانش آموزان ایلامی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.