سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

روسیه: ادعای آمریکا برای گفت‌وگو با ایران با تحریم‌های شدید و لفاظی‌های خصمانه تناقض دارد

نماینده روسیه در آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در سخنانی گفت ادعای آمریکا برای گفت‌وگو با ایران با وجود عملکرد خصمانه واشنگتن متقاعدکننده و قابل باور نیست.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از ریانووستی، میخائیل اولیانوف، نماینده روسیه در آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در سخنانی گفت ادعای آمریکا برای گفت‌وگو با ایران با وجود تحریم‌های شدید و لفاظی‌های خصمانه مقامات این کشور علیه تهران چندان متقاعدکننده و قابل باور نیست.

اولیانوف در مصاحبه با ریانووستی گفت: این نخستین باری نیست که واشنگتن گفته آماده گفت‌وگو با ایران بدون هیچ پیش شرطی است اما در شرایط کنونی و با این حجم بی‌سابقه از لفاظی‌های به شدت خصمانه، تحریم‌های شدید و افزایش حضور نظامی آمریکا در منطقه خلیج فارس چندان هم قابل باور نیست. 

اولیانوف روز گذشته نیز در نشست شورای حکام درباره برنامه هسته‌ای ایران، مواضع آمریکا در قبال کشورمان را مورد انتقاد قرار داد و گفت: نشست امروز به درخواست کشوری (آمریکا) تشکیل شده که اعلام کرد برجام «توافق وحشتناکی» است، اما حالا مشخص شده به اهمیت این توافق آگاه است ولی معتقد است فقط باید تهران آن را اجرا کند. 

انتهای پیام/

برچسب ها: روسیه ، آمریکا ، تحریم
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.