سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

راهیابی ۶۹ اثر از خوزستان به مرحله کشوری جشنواره نوجوان سالم

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش خوزستان از راهیابی ۶۹ اثر از خوزستان به مرحله کشوری جشنواره نوجوان سالم خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، محمود معزی معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش خوزستان گفت: ۶۹ اثر از ۳۰ هزار اثر ارسال شده دانش آموزان و فرهنگیان به هفتمین جشنواره استانی نوجوان سالم به هشتمین دوره کشوری این جشنواره راه پیدا کردند.

وی بیان کرد: جشنواره نوجوان سالم با هدف ارتقاء شاخص فرهنگ پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی برای هفتمین سال در استان خوزستان برگزار شد و ۶۹ اثر برگزیده راه یافته به مرحله کشوری نیز مشخص شدند.

معزی با اشاره به رشته‌های این جشنواره اظهار داشت: دانش آموزان متوسطه اول و دوم استان در قالب رشته‌های ایده پردازی، مقالات، عکس، روزنامه دیواری، فیلم کوتاه داستانی و پویانمایی، نرم افزار وچندرسانه ای، گرافیک (تصویر سازی وپوسترسازی)، نقاشی ایرانی (نگارگری، تشعیر، تذهیب، نقش قالی)، نقاشی (آبرنگ، گواش، پاستل، مداد رنگی، رنگ روغن) و در بخش ابتکارات و خلاقیت‌ها شرکت کردند و فرهنگیان نیز در بخش الگو وفنون آموزش وتدریس پیشگیری در کلاس درس، محصولات و منابع کمک آموزشی و فرهنگی پیشگیری و پروژه‌های ابتکاری با یکدیگر به رقابت پرداختند.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش خوزستان در ادامه افزود: ۲۸ اثر از آثار راه یافته به مرحله کشوری مربوط به دانش آموزان متوسطه اول، ۳۲ اثر متعلق به دانش آموزان متوسطه دوم و ۹ اثر مربوط به فرهنگیان خوزستان است.

این مقام مسئول، یکی از مهم‌ترین برنامه‌های آموزش و پرورش در حوزه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی را برگزاری این جشنواره عنوان کرد و افزود: این جشنواره در سطح استان توسط اداره مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی اداره کل آموزش و پرورش خوزستان هر ساله اجرا می‌شود.

گفتنی است: جشنواره نوجوان سالم یکی از طرح‌های محوری اداره مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی هر ساله با هدف پیشگیری از رفتار‌های پر خطر و ترویج شیوه‌های زندگی سالم در سه سطح شهرستان، استان و کشور در رشته‌های مختلف برگزار می‌شود و نتایج مرحله کشوری آن شهریور ماه اعلام خواهد شد.

یک میلیون و یکصد هزار دانش آموز در خوزستان در ۹ هزار مدرسه مشغول به تحصیل هستند.

انتهای پیام/گ

برگزاری جشنواره نوجوان سالم

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.