سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سه‌شنبه‌های بدون خودرو در همدان

مدیرعامل سازمان حمل و نقل ترافیک شهرداری همدان گفت: به منظور جایگزینی حمل و نقل پاک به جای خودرو، شهر همدان به پویش کشوری سه‌شنبه‌های بدون خودرو پیوست.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، احسان صباغی، مدیرعامل سازمان حمل و نقل ترافیک شهرداری همدان گفت: پویش کشوری سه‌شنبه‌های بدون خودرو با هدف کاهش استفاده از خودروهای تک ‌سرنشین، افزایش سرانه ورزش همگانی و جلوگیری از آلودگی هوا در کشور شکل گرفته است.

وی اضافه کرد: شهر همدان نیز به پویش سه‌شنبه‌های بدون خودرو پیوسته است تا فرهنگ استفاده از حمل و نقل پاک به جای خودرو نیز در همدان جا بیفتد.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل ترافیک شهرداری همدان ادامه داد: به همین منظور در روزهای سه‌شنبه هر هفته همایش دوچرخه‌سواری از میدان قائم تا بلوار جوان راس ساعت 7  صبح برگزار می‌شود.

وی افزود: این همایش هفتگی به همت سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری همدان و حمایت‌های دفتر حمل و نقل استانداری، تشکل‌های مردمی و پلیس راهنمایی و رانندگی همدان برگزار می‌شود.

صباغی با اشاره به این که انتظار داریم همشهریان عزیز از این همایش استقبال کنند گفت: پیوستن شهر همدان به پویش سه‌شنبه‌های بدون خودرو و برگزاری همایش هفتگی دوچرخه سواری سبب کاهش ترافیک در سطح شهر و بهره‌مندی شهروندان از هوای پاک می‌شود.

وی عنوان کرد: با بانک‌های طرف قرارداد با شهرداری هماهنگ شده است به افرادی که به هر دلیلی توانایی خرید دوچرخه را ندارند وام کم بهره برای خرید دوچرخه تعلق بگیرد.

انتهای پیام/ ش

پویش کشوری سه‌شنبه‌های بدون خودرو

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.