سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مصواتی که مصوب شد، ولی اجرایی نشد

عضو شورای اسلامی شهر یزد گفت: مصوبه کمک به کمپ نگهداری حیوانات مزاحم شهری در شورا مصوب شد، ولی اجرایی نشد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، حمیدرضا قمی عضو شورای اسلامی شهر یزد با بیان اینکه مجموعه‌ای از مصوبات و نقطه نظرات شورا در دو سال گذشته انباشته شده و در فهرست اجرا مانده است خواستار توجه بیشتر شهرداری به مصوبات شورای شهر شد.

وی افزود:  اینکه مصوبه شورا در صف دستگاه‌های ذیربط بماند و اعضای شورا به دنبال پیگیری و اجرای آن باشد کار درست و قابل قبولی نیست.

عضو شورای اسلامی شهر یزد شهرخاطر نشان کرد: این مسئله به این معنا نیست که در شهرداری مقاومت ایجاد شده، ولی این واقعیت وجود دارد که ما برای اجرای کوچکترین مصوبات شورا باید پیگیر باشیم که نمونه آن مصوبه کمک به کمپ نگهداری حیوانات مزاحم شهری بود که در شورا مصوب شد، ولی اجرایی نشد.

قمی از دیگر مصوبات شهرداری که هنوز به مرحله اجرا در نمیاده است را مصوبه‌ی در اختیار گذاشتن اتوبوس‌های فرسوده و بلااستفاده جهت کمک به مستمندان در مناطق محروم و هم چنین مشکلات اهالی کوی امام علی دانست که با مدیر منطقه بازدید شده و قول‌های مساعد جهت رفع مشکلات داده شده، اما بعد از قول‌های داده شده کاری انجام نشد.

وی تاکید کرد: این حق مردم و حق نمایندگان مردم است که بدانند چرا این مصوبات اجرا نمی‌شود و باید اجرایی شدن و نشدن همه مصوبات به مردم گزارش شود.

عضو شورای اسلامی شهر یکی از خط قرمز‌های شهردای را معطل و سرگردان ماندن مردم در اتاق‌های شهرداری دانست و افزود: این مسئله باعث ایجاد بی اعتمادی بین مردم و مسئولان می‌شود.

انتهای پیام/ی

شورای شهر خواستار توجه بیشتر به موصوبات شورای شهر در شهرداری شد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
زارع
۰۹:۴۶ ۲۲ تير ۱۳۹۸
کلا تو مملکت طرح مصوب میشه اجرا منتفی
ناشناس
۲۰:۰۵ ۲۱ تير ۱۳۹۸
این مسئله باعث ایجاد بی اعتمادی بین مردم و مسئولان می‌شود.

کلا مردم طعم تیز و زمخت و تلخ و تند رای به اصلاح طلبان در کامشان ماندگار شد و از رای اشتباه خودشان هم خیری ندیدند