سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مهلت ثبت‌نام رانندگان سرویس مدارس تا ۱۰ مرداد

رییس سازمان حمل و نقل شهرداری گرگان گفت: شرکت‌ها و رانندگان متقاضی سرویس مدارس می‌توانند از ۲۲ تیر تا ۱۰ مرداد ماه با مراجعه به دفاتر پیشخوان، ثبت نام کنند.

احمد سالاری رییس سازمان حمل و نقل شهرداری گرگان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان،    گفت: بر اساس اعلام اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور، در راستای اجرای دستورالعمل اجرایی آئین‌نامه حمل و نقل دانش‌آموزی، رانندگانی که مایل به فعالیت در این حوزه هستند از ۲۲ تیر تا ۱۰ مرداد می‌توانند نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

وی ادامه داد: پس از اینکه شرکت‌های مجاز از طریق سامانه الکترونیکی سپند تأیید و معرفی شدند متقاضیان با در دست داشتن مدارک مورد نیاز به دفاتر پیشخوان دولت در تاریخ‌های ذکر شده مراجعه کنند.

سالاری گفت: همه ثبت‌نام‌هایی که پیش از ابلاغ از ابتدای سال ۹۸ به صورت خود اظهاری در سامانه سپند تکمیل شده معتبر است و نیازی به ثبت نام مجدد نیست.

وی گفت: اطلاعات این افراد در پنل کاربر (شهردار) در قسمت (نیاز به بررسی) قابل دسترسی و بهره‌برداری است.

با توجه به مصوبه شورای عالی ترافیک شهر‌های کشور و ابلاغیه وزیر کشور، همه خودرو‌های فعال در زمینه حمل و نقل دانش‌آموزی مکلف به استفاده از علائم ممیزه، بالاخص نصب برچسب شناسایی از سامانه سپند هستند.

عوامل پلیس راهور در صورت تخلف، رانندگان را مشمول جریمه می‌کنند.

انتهای پیام/م
 

رانندگان سرویس مدارس برای ثبت نام  تا ۱۰ مرداد مهلت دارند

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.