سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رییس ستاد انتخابات کشور:

مشارکت پرشور بدون رقابت جدی محقق نمی‌شود/ وزارت کشور بی طرفی و قانون مداری را دنبال می‌کند

رییس ستاد انتخابات کشور گفت: داور نهایی در انتخابات مردم هستند و وزارت کشور رویکرد بی طرفی و قانون مداری را دنبال می‌کند.

به گزارش حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، جمال عرف روز پنجشنبه در همایش فرمانداران سراسر کشور در محل وزارت کشور افزود: در دهم اردیبهشت احکام اعضای ستاد انتخابات صادر و وزارت کشور وارد کار انتخابات شد و در حال حاضر در تمامی استان ها، ستاد‌های انتخابات تشکیل و کار انتخابات شروع شده است.

عرف با اشاره به اینکه در دو روز اول این همایش به شکل کارشناسی و دقیق مسایل مختلف انتخابات بررسی و آسیب شناسی شد، اظهار داشت: در واقع گفتگو‌ها از وزارت کشور آغاز و ابهام‌ها پاسخ داده شد. امیدوارم این گفتگو‌ها به سطح جامعه کشانده و به ابهام‌ها پاسخ داده شود.

وی خاطرنشان کرد: پس از این همایش، جلسات منطقه‌ای را تشکیل می‌دهیم. تلاش ما تامین مشارکت، رقابت، امنیت و سلامت در انتخابات است.

رییس ستاد انتخابات کشور تاکید کرد: مشارکت پرشور بدون رقابت جدی محقق نمی‌شود. به همه کسانی که در خانواده نظام بوده و قانون اساسی را قبول دارند، فرصت داده می‌شود وارد عرصه انتخابات شوند و مردم داور نهایی خواهند بود. قانون مداری و بی طرفی دو رویکرد وزارت کشور در انتخابات است.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.