سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۶ طرح دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی آماده افتتاح

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی خراسان شمالی گفت: با سفر رئیس جمهور به استان، ۶ طرح در دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی افتتاح می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،  احمد هاشمی سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی خراسان شمالی گفت: در آستانه سفر رئیس جمهوری به استان، دپارتمان مرکز قلب استان که اجرای آن در سال ۹۶ آغاز شده، با ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار آماده بهره برداری شده است.

وی با بیان اینکه مبلغ قرارداد این طرح ۸۳ میلیارد ریال است، گفت: ۸۰ میلیارد برای اجرای این پروژه تخصیص یافته و ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

هاشمی اظهار داشت: دانشکده دندانپزشکی بجنورد هم که در سال ۹۷ آغاز شده اکنون با ۹۸ درصد پیشرفت فیزیکی، آماده بهره برداری است و برای آن ۸۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

وی افزود: واحد ان. آی. سی. یوی بیمارستان بنت الهدای بجنورد هم با ۹۳ درصد پیشرف فیزیکی آماده افتتاح شده است.

وی خاطرنشان کرد: این طرح در سال ۹۷ آغاز شده و یکی از پروژه‌های پیشنهادی برای افتتاح در سفر کاروان دولت به استان است.

هاشمی گفت: مرکز تجمیع جامع خدمات سلامت باش محله شهرستان فاروج نیز با پیشرفت ۹۰ درصدی و پنج میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال اعتبار، آماده افتتاح است همچنین مرکز تجمیع جامع خدمات سلامت شهدای شهرستان گرمه با ۹۳ درصد رشد فیزیکی و ۶ میلیارد ریال هزینه از دیگر پروژه‌های قابل افتتاح در این سفر است.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی افزود: مرکز تجمیع جامع خدمات سلامت شوقان هم ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و برای آن ۶ میلیارد ریال هزینه شده است.

استان خراسان شمالی با ۸۶۳ هزار نفر جمعیت، ۱۲ باب بیمارستان دولتی فعال دارد.

اکنون ۷۳ تخت دیالیز، ۶۱ تخت سوختگی و ۴۳ تخت اعصاب و روان در بیمارستان‌های استان فعال است.
انتهای پیام/ط
منبع/ایرنا


افتتاح طرح‌های دانشگاه علوم پزشکی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.