سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استاندار لرستان:

لزوم تعیین تکلیف خودرو‌های کشف شده از سوداگران مواد مخدر در استان

استاندار لرستان گفت: خودرو‌های کشف شده از سوداگران مواد مخدر در استان تعیین تکلیف شوند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از لرستان،  استاندار لرستان گفت: خودرو‌های کشف شده از سوداگران مواد مخدر در استان تعیین تکلیف شوند.

سید موسی خادمی  با اشاره به اینکه مبارزه با مواد مخدر جزو ضروریات و وظایف اصلی حاکمیت است تا بنای خانمان‌سوز را هرچه از زندگی مردم دور کند.

وی ادامه داد: امید می‌رود سفر دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر به استان کمک کند برنامه‌هایمان را با کیفیت و سرعت بیشتری به اجرا برسانیم.

استاندار لرستان گفت: لرستان استانی است که جراحت سنگین سیل را متحمل شد و هزینه‌های زیادی برای استان ایجاد کرده است و دستگاه‌های اجرایی خیلی جا‌ها درگیر هستند.

خادمی افزود: البته تحت عنوان سیل و سیل‌زدگی قول‌هایی داده شده و اعتباراتی یا تخصیص دادند و یا در حال انجام است و نیاز است ستاد مبارزه با مواد مخدر نیز منابعی را برای این موضوع تعریف کند و استان را پررنگ‌تر و با امتیاز ویژه‌ای ببیند و در این حوزه کمک کند.

نماینده عالی دولت در استان بیان کرد: در حال حاضر نیروی انتظامی ما درگیر مناطق سیل‌زده بود و به بهزیستی و بهداشت درمان استان کمک‌های فوق برنامه به جمع برنامه‌های آن‌ها اضافه شد.

وی عنوان کرد: تفاهم‌نامه‌ای با ستاد مبارزه با مواد مخدر امضا شده تا کمک‌هایی به استان کند که تاکنون اجرایی نشده است و ضرورت دارد تأکید و بازنگری و پرداخت شود.

نماینده عالی دولت در استان درخصوص اردوگاه نگهداری معتادین متجاهر در استان گفت: برنامه این اردوگاه به خاطر سیل عقب افتاد، ولی حتماً دستگاه‌های اجرایی کمک خواهند کرد تا این اردوگاه به انجام برسد و نیاز است ستاد مبارزه با مواد مخدر کمک بیشتری به سپاه کنند تا سرعت بیشتری به انجام این کار دهند.

خادمی عنوان کرد: بحث خودرو‌های سوداگران از مشکلات ماست معنا ندارد خودرویی در پارکینگ بماند و پوسیده شود و در قیمت‌گذاری، افت کند؛ این به صلاح مملکت و بیت‌المال نیست و باید در دستورکار قرار گیرد تا تعیین تکلیف شوند.

استاندار لرستان اضافه کرد: بحث توزیع متادون توسط داروخانه‌های منتخب با کمک استانداری و علوم پزشکی استان انجام شود و منتظر دستور وزارت نباشیم.


انتهای پیام/ب

خودرو‌های کشف شده از سوداگران مواد مخدر در استان تعیین تکلیف شوند

برچسب ها: استانداری ، موادمخدر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.