سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بسته اخبار حوادث قزوین امروز نوزدهم تیرماه ۹۸

انهدام باند سارقان خودرو/ کشف خودرو سرقتی/اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی

مهم‌ترین حوادث قزوین امروزنوزدهم تیرماه سال ۹۸ را می‌توانید در بسته خبری بخوانید.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، سردار مهدی حاجیان فرمانده انتظامی استان گفت: در پی وصول یک فقره پرونده سرقت خودرو به پلیس آگاهی استان، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان احتمالی به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

سردار حاجیان افزود: ماموران پلیس آگاهی با انجام اقدامات فنی و تخصصی و گشت زنی‌های هدفمند، ۲ سارق حرفه‌ای لوازم داخل خودرو را شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهایشان دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان تصریح کرد:متهمان در تحقیقات و بازجوئی فنی کارآگاهان پلیس آگاهی به ۵ فقره سرقت خودرو و ۲۰ فقره سرقت لوازم داخل خودرو اعتراف و ۵ نفر مالخر را به عنوان خریدار وسایل سرقتی معرفی کردند.

سردار حاجیان با اشاره به دستگیری مالخران گفت: متهمان پس از تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مقامات قضایی قرار گرفتند.

فرمانده نیروی انتظامی گفت: اموال مسروقه کشف شده از سارقان پس از شناسایی مالباختگان رد مال شد.

کشف خودرو سرقتی در بوئین زهرا

فرمانده انتظامی بویین زهرا گفت:درپی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ درباره عبور یک دستگاه خودرو پژو پارس نقره‌ای دارای سابقه سرقت در محور "اشتهارد – بوئین زهرا "بلافاصله ماموران در مبادی ورودی شهر بوئین زهرا مسقر و به کنترل محور پرداختند.

سرهنگ حسین علیان نژادی افزود: ماموران کلانتری ۱۱ "پاسداران" حین کنترل محور، خودرو مورد نظر را شناسایی و دستور ایست دادند که راندنه بدون توجه به سمت شهر سگز اباد متواری شد.

وی اضافه کرد: خودروی مورد نظر پس از هماهنگی با دیگر عوامل گشتی و مسافتی تعقیب و گریز متوقف و بلافاصله راننده دستگیر شد.

این مقام انتظامی گفت: در بررسی‌ها مشخص شد خودرو دارای سابقه سرقت از استان البرز است و سارق و خودرو برای سیر مراحل قانونی به مقر پلیس منتقل شدند.

این مقام انتظامی در ادامه عنوان کرد: ماموران انتظامی پاسگاه "محمد آباد" در اقدامی دیگر، یک دستگاه نیسان آبی را که در محور ترانزیت به صورت بلاصاحب رها شده بود را پس از استعلام و تایید سابقه سرقت از استان البرز، به مقر انتظامی منتقل کردند.

سرهنگ علیان نژادی گفت: متهم پس از تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی دربوئین زهرا

فرمانده انتظامی بویین زهرا گفت: طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و برخورد قاطع با افراد مخل امنیت از جمله معتادان و خرده فروشان و با استفاده از تمامی امکانات در دستور کار ماموران این یگان قرار گرفت.

سرهنگ علیان نژادی افزود: در اجرای این طرح با تلاش عوامل این یگان ۱۴ معتاد و خرده فروش مواد مخدر دستگیر و ۲ کیلو و ۷۰۰ گرم انواع مواد مخدر کشف شد.

انتهای پیام/ک

برچسب ها: نیروی انتظامی ، سرقت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.