سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سیستان و بلوچستان در بسیاری از شاخص‌های ملی در رده پایین قرار دارد

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری سیستان و بلوچستان گفت: این استان در بسیاری از شاخص‌های توسعه‌ای در پایین‌ترین سطح ملی قرار گرفته که نیاز به توجه ویژه دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،  منصور بیجار معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری سیستان و بلوچستان در مراسم تودیع و معارفه مدیران کل راه و شهرسازی و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان اظهار داشت: مهمترین هدف و اولویت در انتخاب و انتصاب شایسته سالاری و توانمندی افراد در حوزه مدیریتی بوده است.

وی ادامه داد: مدیران انتخاب شده از جمله افراد توانمند و با سابقه هستند که امیدواریم در حوزه کاری خود موفق باشند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری سیستان و بلوچستان خدمت به مردم را سرلوحه کار برای تمام مدیران دانست و افزود: هدف و نگاه همه مسئولان و مدیران باید خدمت به مردم و جلب رضایت خداوند باشد.

وی بیان کرد: سیستان و بلوچستان دارای ظرفیت‌های بسیاری است که باید از این ظرفیت‌ها به درستی استفاده کرد.

بیجار مردم سیستان و بلوچستان را مردمانی صبور و سخت‌کوش دانست و گفت: مردم این استان مهربان و میهن دوست هستند که پاسداری و حراست از خاک میهن را یکی از بزرگترین رسالت‌ها و وظایف خود می‌دانند در این راه جان‌شان را فدا می‌کنند.

وی تصریح کرد: مردم سیستان و بلوچستان با وجودی که همواره مدافع و حامی نظام بوده‌اند در بسیاری از شاخص‌های مهم ملی عقب مانده که نیاز است بدان توجه ویژه شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری سیستان و بلوچستان به نقش بانوان اشاره کرد و افزود: با توجه به نقش بانوان و توجه این قشر به حوزه کاری باید مدیران در انتصاب این گروه نیز برنامه‌هایی در دستور کار خود داشته باشند.

کار باید برای رضای خدا و مردم انجام شود

امام جمعه و مدیر حوزه علمیه دارالعلوم اهل سنت زاهدان نیز در این مراسم اظهار داشت: کار باید برای رضای خدا و مردم انجام شود که این امر باعث سربلندی نظام و کشور نیز خواهد بود.

مولوی عبدالحمید اسماعیل زهی ادامه داد: مردم شایسته خدمت هستند و مدیران باید تا حد ممکن برای خدمت و تسهیل در کار مردم تلاش کنند.

وی گفت: کشور نیازمند مدیران دلسوز، توانمند و سالم است که دغدغه آن‌ها خدمت به مردم باشد.

امام جمعه اهل سنت زاهدان تصریح کرد: مردم سیستان و بلوچستان سرمایه‌های این کشور هستند و نیاز به توجه بیشتری دارند.

در این مراسم که معاون وزیر راه و شهرسازی، عضو هیأت عامل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور، رئیس دفتر نماینده، ولی فقیه و امام جمعه زاهدان، امام جمعه اهل سنت زاهدان، نمایندگان مردم زاهدان، خاش و سراوان در مجلس شورای اسلامی و شماری از مسئولان استانی حضور داشتند عطاالله اکبری به عنوان مدیر کل جدید راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان، ایوب کرد مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و ابراهیم جاوشیری مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب استان معرفی و از مدیران و مسئولان سابق این دستگاه‌ها تقدیر شد.

انتهای پیام/ع

برچسب ها: استانداری ، حمل و نقل
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.