سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یکی دیگر از رقیبان کاوه، کلوب بروژ را ترک می‌کند

مهاجم بلژیکی تیم فوتبال کلوب بروژ و یکی از رقیبان کاوه رضایی این تیم را ترک می‌کند.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، "یله ووسن" مهاجم ۳۰ ساله تیم فوتبال کلوب بروژ و یکی از رقبای کاوه رضایی در خط حمله، ممکن است به زودی این باشگاه را ترک کند.

به گزارش سایت فوتبال ۲۴ بلژیک، باشگاه بروژ ممکن است به زودی با ژل ووسن خداحافظی کند. این مهاجم ۳۰ ساله از حضور در ترکیب بروژ مطمئن نیست و این عدم اطمینان می‌تواند منجر به خروج او از ورزشگاه یان بریدل شود.

در زمان مربیگری ایوان لکو، ووسن بازیکن ثابت نبود. او مجبور بود برتری وسلی مورائس را بپذیرد. با رفتن وسلی و آمدن فیلیپ کلمنت، (سرمربی جدید بروژ) ووسن امیدوار بود که فرصتی جدیدی پیدا کند.

آمدن داوید اوکرکه از اسپزای ایتالیا با قیمت ۸ میلیون یورو - و تکامل لوئیس اوپندا ممکن است ووسن اکنون به فکر رفتن باشد. زیرا ووسن باید با کاوه رضایی برای جایگاه مهاجم سوم مبارزه کند.

این مهاجم ۳۰ ساله که مدتی قبل گفته بود که می‌خواهد در باشگاه بروژ بماند، اکنون ممکن است به فکر پیدا کردن تیم‌های دیگری باشد. او می‌تواند باشگاهی را انتخاب کند که آنجا بتواند بیشتر بازی کند.

گفتنی است کاوه رضایی که با پنج  میلیون یورو از شارلوا به بروژ پیوست و گران ترین بازیکن تاریخ این باشگاه لقب گرفت به دلیل مصدومیت و افت فنی نتوانست درخشش سابق را در این تیم تکرار کند و نیمکت نشین شد. حالا با آمدن  اوکرکه، کاوه عنوان گران ترین بازیکن بروژ را هم از دست داده است.


بیشتر بخوانید:

پیروزی شارلوا مقابل کلوب بروژ در غیاب بازیکنان ایرانی

پیروزی پرگل کلوب بروژ در غیاب کاوه رضایی


انتهای پیام/

یکی از رقیبان کاوه در بروژ کم می‌شود

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.